[verwijderd] He getsie! Beterschap!
Heeft hij gister of vanochtend iets gegeten waar hij zo heftig op reageert??
Niet geheel baby maar toch soort van: Verliezen jullie ook nog zoveel haar??
[verwijderd] He getsie! Beterschap!
Heeft hij gister of vanochtend iets gegeten waar hij zo heftig op reageert??
Niet geheel baby maar toch soort van: Verliezen jullie ook nog zoveel haar??
Meca We zijn sinds een ruime week begonnen met echt eten en sindsdien slaapt hij slecht en is erg geΓ―rriteerd. Ik had eigenlijk de link nog niet zo gelegd maar nu je het zegt ....
Qua haar: Ja! Nou nu niet meer zo, maar ik ben 2 maanden terug in 2 a 3 weken tijd de helft van mijn haar verloren. Mijn haarlijn is flink teruggetrokken met aan de zijkanten zelfs kaal. Dat had ik bij Robbie ook en komt wel weer terug, maar pfff.. ik vind het echt vervelend! En lelijk.
[verwijderd] Ok wie weet is het een combinatie van alles. Tanden zorgen hier nu ook voor minder slaap Maar geef je fruit of groente? Misschien even lijstje maken voor jezelf dat je kan zien waarop hij heftig reageert?
Oh nee dat is helemaal mooi zuur van je haar! Vind het maar een raar fenomeen dat dat zo samenhangt met elkaar. Ik hoop dat het bij jou snel weer aangroeit
Wat ik zeg: ik ga koken
Wat C hoort: melkbar is open!
Dat wordt wat later eten vandaag
Toch6 het begon hier pas na 4 maanden. RΓ©my verlor ook haar. Gezellig samen kaal
[verwijderd] dan is het zo ongeveer kerst, dan pak ik wel engelenhaar om het te bedekken. Moet ik alleen mn gedrag aanpassen van naar
aanpassen
Hier bijna altijd een zetpil gegeven Na vaccinaties En ik keek er soms zelfs naar uit omdat onze kinderen dan soms opeens de nacht door sliepen
Ik ben zelfs wel eens in staat geweest om te bellen en te vragen of ze er niet eentje extra konden krijgen ofzo (gekkigheid natuurlijk!!)
Nu even zonder gekheid: jullie rommelen nu al zoveel met Z. De eerste prikjes zijn wel al binnen toch? Dan zou ik deze gewoon lekker een paar weken opschuiven. Even wat rust in de tent!
We zullen zien dan van de winter wat mn haar gaat doen
Lotje is zo onrustig telkens vandaag, spuugt ook best veel en laat veel scheten. Ze ligt dus weer bijna heel de dag tegen me aan, beentjes opgetrokken, hoofd op mn borsten en speen in de mond.
Pietje1987 Hier ook! R. sliep de eerste 24 uur na de vaccinaties altijd heel goed en veel. Héérlijk vond ik dat!
Heeft hier iemand ook het boek 'je baby in een droomritme' gebruikt en zo ja, hoe beviel dat? Ik zit nu voor de 4e keer met een wakkere baby die wil drinken en dat lijkt me ondertussen (6,5maand) niet meer nodig
Z heeft sinds gister ochtend op de nieuwe voeding en heeft vannacht van 20.30 tot 05.15 geslapen. Zou het dan eindelijk of is dit weer zoβn eenmalige uitschieter?
Oh wat fijn zeg!
Hier ook tweede nacht op rij van 23:30 tot 07:00!
Rietjesbeker
@[verwijderd] dacht ik..