All the baby stuff!
Hadden jullie na de bevalling ook nog zo veel dromen? Ik word er gek van, wanneer zouden de hormonen voldoende weg zijn dat ik weer normaal slaap/droom?
Pimpelmeesje
Ik had er geen last van, maar tijdens de zwangerschap eigenlijk ook al niet echt veel gedroomd ofzo.
[verwijderd]
Ysabella gewoon uitstellen hoor! Daarom dat gezonde baby’s hun vaccinaties vroeg krijgen, zodat baby’s die zich niet lekker voelen gewoon hun prikjes later kunnen krijgen
[verwijderd] op de één of andere manier raakt mij dat.
Pimpelmeesje deze keer niet gelukkig. Maar tijdens de zwangerschap deze keer ook minder gehad dan vorige keren
[verwijderd]
@Pimpelmeesje ja, heel herkenbaar. All gedroomd dat je bovenop je baby lag of dat ie onder de dekens stikte ofzo? Die kwam hier regelmatig langs
Ik krijg regelmatig kusjes van babyzoon. Oftewel, hij zuigt dan hard op mijn kin of kaak. Hij doet het niet bij iemand anders en hij doet het ook vaak nadat ik hem een kus heb gegeven, dus ik heb het tot kusjes bestempeld.
J blijkt toch last van zijn prikjes te hebben. Ik ging er vanuit van niet omdat zijn beentjes geen pijn deden zoals de vorige keer. Hij sliep gisteravond laat net een uurtje, toen werd hij steeds wakker, huilen en verdriet. Na een paar keer in slaapt gesust te hebben merkte ik dat J toch wel wat warm aanvoelde. Zetpil gegeven en weer gaan slapen. Even na 3 begon hij weer te huilen, na een paar keer troosten een flesje gegeven en weer in slaap gevallen. Na zijn flesje van vanmorgen had hij ook iets verhoging dus weer een zetpilletje. Nu slaapt J weer, hoop dat het maar gauw weer over is.
Ysabella hier geven ze geen prikjes meer in de ochtend wij moeten volgende week voor prikjes om 16.30(!). Dat zal ook wel klooien worden in de nacht..
Honkeytonk nou wat raar. Je maakt toch gewoon een afspraak en aan het einde van de afspraak worden even snel de prikjes gegeven? En dat kan nu niet meer in de ochtend bij jullie? Dan snappen ze het echt niet. Je wilt toch weten hoe je kind erop reageert zodat je erop kan anticiperen.
Hier heb je in de ochtend ook inloopspreekuren, dan word alleen de vaccinatie gegeven en kan je weer weg, is dat geen optie?
Ysabella
Hij heeft ze eind van de ochtend gehad. Ik had het nog nagevraagd over de zetpil hoe dat nou zat met voor of na vaccinatie geven. Voor de vaccinaties raden ze alleen aan bij kindjes die er snel al heel veel last van hebben omdat de werking van het vaccin tegen gewerkt wordt door de zetpil. Als ik gewoon thuis direct een zetpil zou geven kon dat geen kwaad zei ze, dat heb ik ook gedaan.
Ysabella Hier heb je in de ochtend ook inloopspreekuren, dan word alleen de vaccinatie gegeven en kan je weer weg, is dat geen optie?
das een goeie! Ga ik even navragen! die is hier volgens mij ook in de ochtend.
Ze doen bij ons in de ochtend alleen kleine babys tot 3 mnd en de rest gaat s middags. Ik denk door corona. Met mn oudste had ik alle afspraken s ochtends.
[verwijderd]
Rémy is ziek Verkouden, en daarnaast ook buikpijn. Laat veel scheten en trappelt met zijn benen. Ik twijfel ook of hij een tandje krijgt want zuigen op zijn speen doet zeer. Kortom: hij is heel zielig. En ik ook want deze week sliepen ze beide al zooooo slecht!
[verwijderd] He getsie! Beterschap!
Heeft hij gister of vanochtend iets gegeten waar hij zo heftig op reageert??
Niet geheel baby maar toch soort van: Verliezen jullie ook nog zoveel haar??
[verwijderd]
Meca We zijn sinds een ruime week begonnen met echt eten en sindsdien slaapt hij slecht en is erg geïrriteerd. Ik had eigenlijk de link nog niet zo gelegd maar nu je het zegt ....
Qua haar: Ja! Nou nu niet meer zo, maar ik ben 2 maanden terug in 2 a 3 weken tijd de helft van mijn haar verloren. Mijn haarlijn is flink teruggetrokken met aan de zijkanten zelfs kaal. Dat had ik bij Robbie ook en komt wel weer terug, maar pfff.. ik vind het echt vervelend! En lelijk.
[verwijderd] Ok wie weet is het een combinatie van alles. Tanden zorgen hier nu ook voor minder slaap Maar geef je fruit of groente? Misschien even lijstje maken voor jezelf dat je kan zien waarop hij heftig reageert?
Oh nee dat is helemaal mooi zuur van je haar! Vind het maar een raar fenomeen dat dat zo samenhangt met elkaar. Ik hoop dat het bij jou snel weer aangroeit
Wat ik zeg: ik ga koken
Wat C hoort: melkbar is open!
Dat wordt wat later eten vandaag