[verwijderd]
Ha, jij gaat meteen voor de lastige vragen
Ik zal kijken tot hoever ik ze kan beantwoorden en tegelijkertijd mijn grenzen behouden. Over sommige aspecten wil ik echt nog niet praten..
Honkeytonk je hebt nu dus geen normale relatie met hem? zeg maar als partners/ sex/ samen dingen doen?
Ja en nee. Onze relatie is vooral gebaseerd op diepere gesprekken met elkaar. Dingen als samen boodschappen doen of een dagje weg zijn (nog) niet mogelijk. Mijn kinderen hebben hem ook nog steeds niet ontmoet.
Maar de toewijding van een relatie is er wel, we beschouwen elkaar als partners en gaan op die manier dus ook met elkaar om.
Ik ken hem ook gewoon face to face hoor! In principe zou ik niet eens met hem hoeven praten denk ik, geen idee, maar het is veel te leuk om dat niet te doen. Het probleem is vooral het stoppen met praten. Heb de afgelopen week nog geen een keer voor 3 uur op bed gelegen
Een normale relatie is (tot nu? ) altijd te confronterend geweest. Toen we weer met elkaar in contact kwamen was het eerste wat hij zei: ik hou van je, ik heb je vreselijk gemist de afgelopen jaren, jij bent de ware en ik wil oud worden met jou.
Ik heb het op een rennen gezet, niet normaal
Ik was doodsbang voor hem!
Uiteindelijk is dat ook de grootste uitdaging in het proces. Wanneer je al gevoelens hebt van minderwaardigheid is het een hele makkelijke valkuil om de ander te verheven tot een of ander perfect mens. En als dat 'perfecte mens' dan jóu ineens gaat zien als perfect terwijl je jezelf alles behalve dat ziet, is dat heel moeilijk om die liefde toe te laten. Zolang je van mening bent dat de ander beter verdient of je niet goed genoeg bent om zo veel liefde te ontvangen kan het nooit werken.
Het is dus enorm belangrijk om die minderwaardigheid te overwinnen en te realiseren dat je gelijk bent aan elkaar. Anders zal er altijd een (of beiden) weg blijven rennen. En daarin zit de grootste angst, om elkaar kwijt te raken.
Ik ben echt door een hel gegaan toen dat bij ons gebeurde, dat wil ik nooit meer meemaken.
Maar ik werk daar met hem dus aan, door veel te praten, en ondertussen loopt dat volledig samen met mijn eigen psycholoog.
Honkeytonk En kan je überhaupt wel een normale relatie hebben met een tweelingziel als je samen 1 bent
Ja hoor, dat kan wel, maar gebeurt in de praktijk niet veel. Ten eerste omdat het dus enorm confronterend en eng kan zijn, maar daarnaast ook door de valkuil van google.
Er zijn zoveel misverstanden dat veel mensen geloven dat om zo'n relatie te kunnen aan gaan er dingen moeten gebeuren die er niks mee te maken hebben. Insert de dimensie en heilige lichten shit.
Om zo'n relatie aan te kunnen moet je je dus vooral realiseren dat je gelijkwaardig bent en goed genoeg om de liefde waard te zijn. Dat is alles.
Maar sinds het fenomeen bekender is geworden springen de zogenaamde amateur-tweelingzielcoaches als paddenstoelen uit de grond, met de belofte dat als je maar voldoende liefde visualiseert en dat op energetische wijze naar je tweelingziel stuurt, hij vanzelf bij je terug komt en je nog lang en gelukkig zal leven. Op die manier staan veel mensen dus stil in het proces, omdat ze afgeleid worden door de illusie dat ze alleen maar hoeven te wachten en het allemaal vanzelf wordt opgelost door het universum, zonder daadwerkelijk aan zichzelf te werken.
De meeste tweelingzielen die samen zijn, zitten niet op internet omdat ze wel wat beters te doen hebben dan pinterestplaatjes verzamelen van chakra's.