Mijn dochter van 11 heeft eindelijk een leuke, lieve vriendin. Ze heeft het altijd erg moeilijk gehad, op haar oude school 2 jaar lang gepest en buitengesloten en op haar nieuwe school wel aansluiting met meiden, maar om die nu vriendinnen te noemen, niet echt.
Sinds wij 1,5 jaar geleden zijn verhuisd heeft ze leuk contact met de buurmeisjes, alleen 1 is een raar geval. Opeens zei ze niets meet tegen mijn dochter (en ook tegen ons trouwens), en toen het nog wel goed zat was mijn dochter altijd teveel als ze al met een ander buurmeisje aan t spelen was.
Sinds een paar maanden heeft mijn dochter een hele leuke nieuwe vriendin, ze zijn echt gelijkwaardig aan elkaar. Je ziet mijn dochter stralen en echt happy zijn.
Nu komt het, vanavond was ze met haar vriendin buiten en het buurmeisje was er ook. Mijn dochter, hoe lief, had het goed gemaakt met dat ene buurmeisje, met haar andere vriendin erbij dus helemaal leuk.
Maar nu merk ik, dat mijn buurmeisje, de vriendin van mijn dochter gaat afpakken....wat kan ik hieraan doen?
Wil het niet weet meemaken dat mijn dochter straks weer alleen is.