Nachtelijk zweten
Wow dit is wel heel heftig. Misschien sowieso de deken eruit laten en alleen de overtrek hebben? Fleece zou ik sowieso niet doen, dat is echt super warm en zweterig.
Maar ik zou toch even met de huisarts praten hierover.
[verwijderd]
Dahlia Ik zou hier toch wel een keer voor naar de huisarts gaan en me evt. door laten verwijzen naar de kinderarts. Grote kans dat er geen ernstige oorzaak voor is, maar dat zou ik wel uitsluiten.
[verwijderd]
Ik heb de foto's gisteren ook gezien en ik zou er ook mee naar de huisarts gaan. Wat Janna zegt, het zal waarschijnlijk niets ernstigs zijn, maar better safe then sorry!
Mee eens. Altijd zoveel zweten op bed is wel een onderzoek waard
Ik zou ook naar de huisarts gaan en die fleece deken echt niet als deken gebruiken, als iets ontzettend warm is is dat het wel net als wol.
In combinatie met de opgezette lymfeklieren zou ik hiervoor wel naar een dokter gaan.
Dank jullie dames. Dan ga ik morgen een afspraak maken.
Vnvd gaat alleen het dekbed overtrek over hem heen en geen dekbed. Eens kijken of dat verschil geeft.
Fleece zal ik niet meer gebruiken
Vanmiddag al een telefonisch consult gehad met de dokter. Fijn gesprek gehad.
Hij vroeg naar waar ze op geprikt hebben afgelopen woensdag in het ziekenhuis want hij zag dat niet in t dossier. Gelukkig had ik een foto gemaakt van waar ze op deden prikken. Hij was wel gerustgesteld dat de dokter had gezegd dat er niks geks was gezien. Ze hadden ook geprikt op leukocyten ofzoiets. Het zweten kan nog komen van het virus wat de opgezette klieren veroorzaakt.
We moeten hem nu 1 week nog in de gaten houden qua nachtzweten, gewicht, pijn in buik en temperatuur voor de zekerheid meten.
Als hij nog steeds zo ontzettend zweet volgende week dan weer telefonisch consult en wil hij weer opnieuw bloed prikken. De uitslagen van woensdag gaat die opvragen bij t ziekenhuis.
Voelde mij goed gehoord, fijn!
Kleine update;
Met de airco aan (airco op de gang en zijn deur half open, zijn kamer is lekker fris) en alleen een dekbed overtrek zonder dekbed zweet die nog evenveel.
[verwijderd]
[verwijderd] i know ben maar elke avond hem aan het tempen om half 8, voordat die naar bed gaat, en tussen 9 en half 10 een foto maken van zijn kussen. Hij is gisteren niet wakker geworden, dat is wel fijn. Nu ligt zijn hoofd "naast" het kussen dus heb het maar zo gelaten, de deur dicht gedaan en de airco uit zodat die niet ook nog eens kou vat ofzo.
Hij heeft voor t slapen 36.8.
Heel apart zeg
Update: eergisteren en gisteren geen zweet
Te vroeg gejuigt
Na 1 uur wakker
Ahhh shit zeg :-(.
Dat is echt veel
[verwijderd]
jeetje, dat is wel heftig hoor
Pff morgen toch maar huisarts bellen voor wat te doen. Zit alleen met een dilemma want hij zei dat die weer bloed wilde prikken dan en daar is zoon echt panisch voor. Maar dan ook echt panisch.
En dan krijgt hij volgende week te horen dat die naar een so school moet, kennismaking en bekendmaking op oude school. Dus dat gaat heel heftig worden denk ik. Zie zelf ook heel erg tegen volgende week op dus als die ook nog bloed moet gaan prikken wordt t helemaal geweldig hier in huis
Mijn hoofd loopt helemaal over met wat ik moet doen en hoe ik mijn kind moet beschermen met alle dingen die op zijn pad gaan komen.
In ieder geval wel bellen en dan leg ik de huisarts dit uit. Hopelijk kan hij toveren en mij geruststellen