Rietjesbeker Toch6 ja, jij bent gewend. Ik heb sinds de geboorte van nr 2 ongeveer mijn man thuis, ik ben alleen met kind(eren) helemaal niet meer gewend! π
Cactusje Ik vind het toch wel een beetje spannend waar er uit de bloedtest komt die ik heb gedaan. Gaat om een allergie voor vogels, als ik allergisch blijk is de kans aanwezig dat ik voor mijn groene monster een ander huisje ga zoeken.
Cactusje [verwijderd] Nee, ik wacht het morgen nog even af, anders bel ik maandag zelf even. Moet morge ook voor kleine meid bellen dus dan kan ik het ik meteen wel vragen eigenlijk..
[verwijderd] Ik heb vanmiddag een icd-controle. Ik heb het ding nu bijna 9 jaar dus hij loopt op zn einde. Ben benieuwd wat ze vanmiddag zeggen, hij zal toch een keer vervangen moeten worden
Manque Ben nu wat keramiek aan het stoken, wat ik heel spannend vind! Nieuwe glazuurtechnieken uitgeprobeerd, nieuw materiaal... Ik hoop dat er niets uitloopt of ontploft π
Manque Manque Ik zag op deze foto trouwens pas hoe spannend het eigenlijk was dat ik een volle gasfles zo dicht bij een hete oven had staan π die heb ik maar even verplaatst.
[verwijderd] Pietje1987 Ik verwacht dat ik dit kalenderjaar nog wel onder het mes mag. Ik denk dat ik na vandaag vaker op controle moet om de batterij in de gaten te houden
Manque Tantetil Is niet oma-achtig hoor. Een volle gasfles naast een warmtebron is gewoon echt niet verstandig π
[verwijderd] Pietje1987 nee het is beter dan verwacht, ik kan nog even vooruit. Ik heb dan ook sinds 2014 geen ritmestoornis meer gehad. Dit apparaat fungeert nu meer als waakhond