Rosemary [verwijderd] klopt hoor! Maar als je je droomhuis niet kunt vinden moet je ergens concessies op doen. we hebben nu het zoekgebied vergroot (wat ik liever niet wil) en kijken naar klus-huizen (wat hij liever niet wil) het is jammer dat we zo verschillend zijn π
Bloem Rosemary Je weet maar nooit. Wij wilden geen klushuis en niet in de buurt van een cafΓ©. En nu mag jij raden wat we hebben gekochtπ En waar we nu al jaren weer met plezier wonen.
Pimpelmeesje Rosemary klussen is gewoon superkut. Maaaar is als het goed is tijdelijk, en dan heb je wel een geweldig huis π
aardbeitjes Ik ga zo meteen naar de kapper met dΓt plaatje. Spannend!! Ik wil dit kapsel, niet de kleur (Het is nu halflang met een oersaaie, uitgegroeide donkerblonde kleur)
Rietjesbeker Mijn man gaat dit weekend weg en dan ben ik dus voor het eerst een weekend alleen met twee kinderen. Komt vast goed, maar ik vind het ook wel spannend π
Rietjesbeker Toch6 ja, jij bent gewend. Ik heb sinds de geboorte van nr 2 ongeveer mijn man thuis, ik ben alleen met kind(eren) helemaal niet meer gewend! π
Cactusje Ik vind het toch wel een beetje spannend waar er uit de bloedtest komt die ik heb gedaan. Gaat om een allergie voor vogels, als ik allergisch blijk is de kans aanwezig dat ik voor mijn groene monster een ander huisje ga zoeken.
Cactusje [verwijderd] Nee, ik wacht het morgen nog even af, anders bel ik maandag zelf even. Moet morge ook voor kleine meid bellen dus dan kan ik het ik meteen wel vragen eigenlijk..
[verwijderd] Ik heb vanmiddag een icd-controle. Ik heb het ding nu bijna 9 jaar dus hij loopt op zn einde. Ben benieuwd wat ze vanmiddag zeggen, hij zal toch een keer vervangen moeten worden
Manque Ben nu wat keramiek aan het stoken, wat ik heel spannend vind! Nieuwe glazuurtechnieken uitgeprobeerd, nieuw materiaal... Ik hoop dat er niets uitloopt of ontploft π
Manque Manque Ik zag op deze foto trouwens pas hoe spannend het eigenlijk was dat ik een volle gasfles zo dicht bij een hete oven had staan π die heb ik maar even verplaatst.