Koekie83 ik heb nu zelf even besloten om een ban aan te vragen. Het is zo onrustig in mijn hoofd dat ik even afstand wil van mijn telefoon.
We hebben dus al wel de intake gehad (telefonisch) met de kinderarts. Het is nu vooral wachten op de eeg. Dat duurde lang, omdat dit wel fysiek in het ziekenhuis moet plaatsvinden. Deze staat nu eindelijk gepland. Mijn dochter is motorisch altijd onhandig geweest, maar dat ben ik ook. Het snelle afgeleid zijn en traagheid is hier wel heel erg opvallend. Daarnaast heeft ze moeite met automatiseren. Het blijft lastig bij haar hangen. Ik weet niet of dit hier door komt. Ik heb zelf als kind epilepsie gehad en ik heb Adhd. Mijn halve familie heeft adhd. Wat dat betreft heeft ze haar genen ook niet echt mee.
Mocht ze inderdaad epilepsie hebben, ga ik toch aandringen op neuropsychologisch onderzoek. De kinderarts heeft dit al wel geopperd. Er zijn nu teveel vraagtekens.
Ik ga een poging doen om het nu tijdens mijn vakantie wat los te laten. Wat best lastig is aangezien ze halve dagen aan het zwemmen is en ik haar geen seconde uit het oog wil verliezen. Anderzijds is ze wel 10 jaar en wil ik dit ook niet al te opvallend te doen. Ze moeten ook de vrijheid hebben om lekker te kunnen spelen met haar campingvriendjes.