Marshmallow
Alleen snachts niet. We zijn rond de zomervakantie begonnen met proberen geloof ik. Het begin gaat telkens wel goed, het volhouden alleen niet. Als ze in haar broek geplast heeft zegt ze ook rustig dat ik haar dan maar wakker had moeten maken, als ze er al iets van zegt. Ik maak haar elke avond rond dezelfde tijd wakker, daar let ik juist goed op. Ik snap ook best dat ze er lichamelijk misschien nog niet aan toe is omdat ze er ook niet wakker van lijkt te worden, maar deed het haar maar wat als ze weer nat is. Ik denk echt dat het gewoon gemakzucht is. Als ik droog ben ben ik droog, als ik nat ben ben ik nat, maakt niet uit. Vorige week heb ik een luier op haar kamer gelegd met de boodschap dat ie aan ging als ze weer in haar broek plaste, dat ging 2 nachten goed en toen moest ie aan. Ze trok hem aan alsof er niks aan de hand was, alleen vanavond wilde ze de luier niet aan. Ik denk dat ze nu eerst maar eens die luier droog moet gaan houden voor ie weer uit mag. Ik ben het zat om steeds matjes te vervangen en dekbedden uit te wassen, helemaal omdat het haar gewoon niks doet.