- Bijgewerkt
Born2bme Gewoon vragen toch! Ik vind het juist leuk en help je graag. De anderen denk ik ook
Born2bme Gewoon vragen toch! Ik vind het juist leuk en help je graag. De anderen denk ik ook
Hier gaat het ook goed trouwens. Begin deze week wel even wat zwaarder gehad toen ik weer ‘echt’ moest werken. Is toch anders dan thuis achter de computer. Voelde me steeds wat futloos en de dagen voelde wel lang maar nu gaat het weer goed. Het gaat inderdaad weer erg snel.
Morgen nog een dagje vasten
Hooyo-shimbir Jaa nog 1 dagje te gaan. Vind het ergens toch ook wel fijn om nog een dag te hebben.
Wat doen jullie met eid?
Ha dames,
Was het vasten gisteren met de warmte nog goed vol te houden? Nog even tot het Suikerfeest!
Kipsate kadootjes en we gaan een vis schotel halen bij de viswinkel. Verder natuurlijk in de ochtend ontbijten en taart eten en thuis het eid gebed verrichten.
en jullie?
Hooyo-shimbir Wij gaan het huis versieren en cadeautjes doen. Daarna gaan we naar mn schoonouders om te ontbijten en om cadeautjes te brengen voor neefjes en nichtjes, die komen daar in de middag.
Pietje1987 ja was prima te doen! Heb zelfs nog op het strandje gezeten hier in de buurt met de kinderen.
Ik ga zo traditie getrouw het hele huis poetsen en koekjes bakken. Vanmiddag met oudste dochter de stad in voor kado’s.
Zoals het er nu uit ziet is het morgen slecht weer, anders zouden we visite krijgen van 2 gezinnen. Dus nu thuis gebed en ontbijt met de kinderen. Wie weet komt beste vriend van man nog wel, die is anders ook maar alleen.
Fijn suikerfeest dames!
Fijn Suikerfeest dames
Fijn suikerfeest, ook al zal het wel heel anders zijn dan anders
Fijn suikerfeest!
Tonijnsalade, eiersalade en bieslookroomkaas staan klaar. Morgen nog wat verse broodjes en croissants halen. Mn schoonmoeder heeft rgaif gemaakt. Nu nog zien hoeveel trek we hebben want daar ontbreekt het vaak aan zo vlak na de ramadan
Laatste minuten vasten van dit jaar Ramadan. Ik ga je missen.
Ik vind het toch wel raar dat we morgen niet naar de moskee gaan. We gaan altijd wandelend heen, en daar heb ik toch wel hele bijzondere herinneringen aan. Mijn man die zoals altijd mooie verhalen verteld. Maar ik weet ook zeker dat het morgen thuis vast ook bijzonder gaat worden .
Hele fijne dag morgen dames!
Lovely83 dat vinden wij ook! Ben ook heel blij dat je het eid gebed thuis kan verrichten
Mooi gedaan dames. Geniet van het suikerfeest