Kipsate kadootjes en we gaan een vis schotel halen bij de viswinkel. Verder natuurlijk in de ochtend ontbijten en taart eten en thuis het eid gebed verrichten.

en jullie?

Hooyo-shimbir Wij gaan het huis versieren en cadeautjes doen. Daarna gaan we naar mn schoonouders om te ontbijten en om cadeautjes te brengen voor neefjes en nichtjes, die komen daar in de middag.

Ik ga zo traditie getrouw het hele huis poetsen en koekjes bakken. Vanmiddag met oudste dochter de stad in voor kado’s.
    Zoals het er nu uit ziet is het morgen slecht weer, anders zouden we visite krijgen van 2 gezinnen. Dus nu thuis gebed en ontbijt met de kinderen. Wie weet komt beste vriend van man nog wel, die is anders ook maar alleen.

Tonijnsalade, eiersalade en bieslookroomkaas staan klaar. Morgen nog wat verse broodjes en croissants halen. Mn schoonmoeder heeft rgaif gemaakt. Nu nog zien hoeveel trek we hebben want daar ontbreekt het vaak aan zo vlak na de ramadan 😅

Laatste minuten vasten van dit jaar Ramadan. Ik ga je missen. 🥺

Ik vind het toch wel raar dat we morgen niet naar de moskee gaan. We gaan altijd wandelend heen, en daar heb ik toch wel hele bijzondere herinneringen aan. Mijn man die zoals altijd mooie verhalen verteld. Maar ik weet ook zeker dat het morgen thuis vast ook bijzonder gaat worden ❤️.

Hier ook alles klaar voor morgen. Gaan ook nog even langs mijn schoonouders in de tuin. Zal inderdaad een andere dag worden dan anders maar ik kijk er ook naar uit 😊