4 dagen later

Hoe gaat het met jullie dames?

Goed 😊 de ramadan loopt alweer bijna op z’n einde helaas. Toch weer snel gegaan ondanks dat het een hele rare ramadan is.

Hier gaat ook alles goed. Tijd vliegt inderdaad voorbij. De kinderen kijken uit naar "suikerfeestje" en plakken trouw elke dag een ster.

Gaat snel idd.

Even helemaal los van de ramadan maar nav een serie die we zitten te kijken sprong er ineens een vraag in m'n hoofd op. Hoop dat jullie niet erg vinden dat ik ernaar vraag. Maar als een meisje op een gegeven moment een hoofddoek gaat dragen, moet ze die dan thuis ook op? Ik bedoel, alleen man mag haren van zijn vrouw zien toch? Maar mag je vader dan je haar nog zien of moet je hem thuis dus ook op?

Born2bme Iedereen met wie wij niet mogen trouwen mogen onze haren zien. Daar valt onder: man, vader, broer, schoonvader, zoon, ooms en neven (kinderen van broers of zussen)

Kipsate ahh ja zo. Thanks voor je uitleg! Oeh komen nog meer vragen hogen haha maar laat maar hihi kan me ook voorstellen dat 't vervelend is

Born2bme Gewoon vragen toch! Ik vind het juist leuk en help je graag. De anderen denk ik ook 😊

Hier gaat het ook goed trouwens. Begin deze week wel even wat zwaarder gehad toen ik weer β€˜echt’ moest werken. Is toch anders dan thuis achter de computer. Voelde me steeds wat futloos en de dagen voelde wel lang maar nu gaat het weer goed. Het gaat inderdaad weer erg snel.

5 dagen later

Ha dames,

Was het vasten gisteren met de warmte nog goed vol te houden? Nog even tot het Suikerfeest!

Kipsate kadootjes en we gaan een vis schotel halen bij de viswinkel. Verder natuurlijk in de ochtend ontbijten en taart eten en thuis het eid gebed verrichten.

en jullie?

Hooyo-shimbir Wij gaan het huis versieren en cadeautjes doen. Daarna gaan we naar mn schoonouders om te ontbijten en om cadeautjes te brengen voor neefjes en nichtjes, die komen daar in de middag.