[verwijderd] je hebt nog matell play, dat is voor wat jonger maar in datzelfde gebouw zit ook wat voor 7+ (zelf geen ervaring mee aangezien m'n oudste 3 is )
Zomervakantie 2020
Ik heb ook een weekje Landal in Drenthe geboekt! Heel veel zin in.
Iemand nog tips voor leuke uitjes omgeving Oldenzaal voor leeftijd einde basisschool en puber?
[verwijderd]
Wij hadden nog niks geboekt..nu hoop ik stiekem dat we tΓ³ch lastminute ergens in Griekenland aan de cocktails kunnen ergens in augustus anders blijven we gewoon bij ons. Met een meer op loopafstand hebben we ook niks te klagen
[verwijderd] ik zou dat graag in de kerstvakantie willen! Canarische Eilanden is ook nog een optie.... Kerst of oud & nieuw op een Grieks eiland... Het is toch al een gek jaar
Nog 38 dagen. Daan gaan we naar Serfaus!!
- Bijgewerkt
Wij gaan komend weekend naar Roompot. Lekker even weg
En dan denk ik in de herfst ook een midweekje ergens, zomervakantie verblijven we thuis in de achtertuin
[verwijderd] schatberg?
[verwijderd]
aardbeitjes Nee, Heldense Bossen.
[verwijderd]
Deliana leuk, is hier in de buurt. Wij gaan er weleens zwemmen of spelen.
Nog 18 dagen en we zitten in de auto richting Frankrijk !
[verwijderd] leuk, is hier in de buurt.
Ik ben er al eens eerder geweest, met een beetje mooi weer kunnen de kinderen zich ook prima vermaken bij het meer
Nog een leuke tip voor een minder standaard uitje met kinderen? De hunebedden en een oud Hollands dorp met een soort alternatieve dierentuin (naam even vergeten ) hebben we al gezien!