Deliana Oh, maar wel een geweldig park! Zoveel te doen en er zit veel al bij de prijs in. Veel activiteiten die niets of niet veel meer kosten. Dat scheelt dan weer.

Bloem

Oohh en niet je vraag; maar tantes Annies in Oldenzaal heeft echt heerlijke tapas

• Bloem hebben hierop gereageerd.
  • Bloem vindt dit leuk

Bloem

Lutcher Alm, leuk restaurant, ook met kinderen.

In Denekamp vlakbij Oldenzaal zit een grote verhuur voor buitenactiviteiten.

Wij gaan komend weekend naar Roompot. Lekker even weg

En dan denk ik in de herfst ook een midweekje ergens, zomervakantie verblijven we thuis in de achtertuin

• [verwijderd]

Deliana leuk, is hier in de buurt. Wij gaan er weleens zwemmen of spelen.

Nog 18 dagen en we zitten in de auto richting Frankrijk πŸ₯³!

[verwijderd] leuk, is hier in de buurt.

Ik ben er al eens eerder geweest, met een beetje mooi weer kunnen de kinderen zich ook prima vermaken bij het meer πŸ˜‰

Nog een leuke tip voor een minder standaard uitje met kinderen? De hunebedden en een oud Hollands dorp met een soort alternatieve dierentuin (naam even vergeten ☺️) hebben we al gezien!

Deliana gevangenis museum vond mijn oudste heel gaaf. Is ook best spannend op sommige stukken, maar wel indrukwekkend.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Deliana deze vind ik leuk. We gaan daar woensdag heen:
        https://joytime.nl/klimpark-grolloo/

De nieuwe zandplas naast het Nije hemelriekje bij Gasselte is echt heel mooi. Er is ook een zwemstrand en een waterspeelpark

Ik was er onlangs nog en krijg er altijd een buitenland gevoel bij door de witte zandstranden.

• [verwijderd]

[verwijderd] Jaaaa, joytime is vet leuk! Zijn wij al een paar keer geweest. Hoe oud zijn je kinderen ook al weer?

Het boomkroonpad zit daar ook in de buurt. En in het bos daaromheen staan verschillende speeltoestellen. (En hier en daar bankjes voor de ouders. πŸ˜‰) Vanaf het buitencentrum van het boomkroonpad zijn er ook wel wandelroutes te lopen en volgens mij ook een kabouterpad.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Jaaaa, joytime is vet leuk! Zijn wij al een paar keer geweest. Hoe oud zijn je kinderen ook al weer?

Bijna 8 en 10. We gaan er woensdag heen met het kinderfeestje van de oudste en ik heb mij opgegeven als actieve begeleider 😁. We gaan het belevingspark doen ipv enkel klimmen.

Er is inderdaad een kabouterpad vanaf het boomkroonpad. Er zijn ivm Corona helaas geen (kinder)excursies. Deze zijn namelijk vaak heel leuk, maar wie weet in de zomervakantie wel weer. Deze plannen hebben ze wel weer hoorde ik van iemand die daar werkt.

• [verwijderd]

[verwijderd] R. heeft vorig jaar in de zomervakantie het klimbos meegedaan. Ze was toen pas 7 en eigenlijk is het vanaf 8 jaar, maar omdat ze erg groot is voor haar leeftijd en al vaker geklommen had, mocht ze toch mee in het klimbos. Het ging hartstikke goed!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] jammer dan is het aangepast, want met mijn oudste ging ik daar al vanaf 7 jaar klimmen in het klimbos. Het ging toen om lengte ipv leeftijd. We deden dan enkel de eerste drie parcours. Dat was dan ook wel genoeg.

• [verwijderd]

[verwijderd] Ach, daarvoor heeft ze zich goed vermaakt in het Kleintje Klimbos! πŸ‘πŸ»