[verwijderd] Hier ook van de week geboekt! Twee weken kamperen in een huurtent op een camping in Limburg. π₯³π
[verwijderd] Dahlia Ja, was ik al van plan! Heb je nog andere leuke tips voor uitjes met een meisje van 8 in de omgeving?
Jessie80 [verwijderd] bij kinderen altijd de vraag of je er de handen voor op elkaar krijgt, maar de maasduinen is een heerlijk gebied.
Honkeytonk [verwijderd] je hebt nog matell play, dat is voor wat jonger maar in datzelfde gebouw zit ook wat voor 7+ (zelf geen ervaring mee aangezien m'n oudste 3 is π)
[verwijderd] Wij hadden nog niks geboekt..nu hoop ik stiekem dat we tΓ³ch lastminute ergens in Griekenland aan de cocktails kunnen ergens in augustus π anders blijven we gewoon bij ons. Met een meer op loopafstand hebben we ook niks te klagen π
Deliana [verwijderd] ik zou dat graag in de kerstvakantie willen! Canarische Eilanden is ook nog een optie.... Kerst of oud & nieuw op een Grieks eiland... Het is toch al een gek jaar π
Bloem Deliana Oh, maar wel een geweldig park! Zoveel te doen en er zit veel al bij de prijs in. Veel activiteiten die niets of niet veel meer kosten. Dat scheelt dan weer.
[verwijderd] Deliana leuk, is hier in de buurt. Wij gaan er weleens zwemmen of spelen. Nog 18 dagen en we zitten in de auto richting Frankrijk π₯³!
1986Lynn Bloem Lutcher Alm, leuk restaurant, ook met kinderen. In Denekamp vlakbij Oldenzaal zit een grote verhuur voor buitenactiviteiten.
Luenlana Bloem zwemmen bij het hulsbeek kasteel Bad Bentheim klimpark Avatarz atractiepark Hellendoorn