We hebben net een huisje (Landal) geboekt met onze voucher van de meivakantie. Er waren nog huisjes beschikbaar, maar het gaat wel hard. Even aarzelen en één van de keuzes was al niet meer te boeken. We blijven in Nederland, geen zin om ver te reizen deze zomer.
Zomervakantie 2020
Noordeling Dat is vlakbij mij dan! Mooie omgeving!
Joepie! Vakantie geboekt. Midweek in Nederland. Veel zin in!
Hier ook geboekt, weekje Overijssel. Zin in!
[verwijderd]
Hier ook van de week geboekt! Twee weken kamperen in een huurtent op een camping in Limburg.
[verwijderd] waar in Limburg ?
[verwijderd]
Dahlia Noorden van Limburg. In de buurt van Sevenum.
[verwijderd] leuk! Dichtbij
Toverland niet vergeten te pakken he, heel leuk daar!
[verwijderd]
Dahlia Ja, was ik al van plan! Heb je nog andere leuke tips voor uitjes met een meisje van 8 in de omgeving?
[verwijderd] bij kinderen altijd de vraag of je er de handen voor op elkaar krijgt, maar de maasduinen is een heerlijk gebied.
[verwijderd] je hebt nog matell play, dat is voor wat jonger maar in datzelfde gebouw zit ook wat voor 7+ (zelf geen ervaring mee aangezien m'n oudste 3 is )
Ik heb ook een weekje Landal in Drenthe geboekt! Heel veel zin in.
Iemand nog tips voor leuke uitjes omgeving Oldenzaal voor leeftijd einde basisschool en puber?
[verwijderd]
Wij hadden nog niks geboekt..nu hoop ik stiekem dat we tΓ³ch lastminute ergens in Griekenland aan de cocktails kunnen ergens in augustus anders blijven we gewoon bij ons. Met een meer op loopafstand hebben we ook niks te klagen
[verwijderd] ik zou dat graag in de kerstvakantie willen! Canarische Eilanden is ook nog een optie.... Kerst of oud & nieuw op een Grieks eiland... Het is toch al een gek jaar