Lovely83

Leuk, waar in Twente?
Geboren daar en gaan dit jaar zelf ook naar camping in Twente ๐Ÿ™‚

Vandaag seizoensplaats op camping op de Utrechtse Heuvelrug geboekt vanaf juli, dus bij mooi weer zitten wij daar veel, doen nog 'even' caravan of vouwwagen via mp op de kop tikken.

• [verwijderd]

Noordeling wij zijn daar vorig jaar een weekje geweest. Ontzettend mooi qua natuur (geweldig hardlopen door met al die heuveltjes op en af) en ook veel te doen in de omgeving. Hartstikke leuk! Veel plezier ๐Ÿ˜Š.

aardbeitjes
      Wij wilden met mijn ouders in de zomervakantie weg. Naar Duitsland op de grens met Luxemburg.
      Maar we gaan nu niet meer. Mijn ouders zijn 70 plus. Is niet te doen in een huisje of de reis.
      Ik weet ook niet of ik met mijn eigen gezin weg ga. Misschien een last minute in eigen land of in de herfst vakantie.
      Ik vind het ook zonde van het geld, als ik bijv naar CenterParcs ga en niet zoals vroeger kan genieten.

Ik vraag me ondertussen af of er nog centerparcs huisjes over zijn deze zomer, ik hoor iedereen erover ๐Ÿ˜…
      We kunnen ook nog een huisruiltopic starten tegen die tijd, net als in de film The Holiday

We hebben net een huisje (Landal) geboekt met onze voucher van de meivakantie. Er waren nog huisjes beschikbaar, maar het gaat wel hard. Even aarzelen en รฉรฉn van de keuzes was al niet meer te boeken. We blijven in Nederland, geen zin om ver te reizen deze zomer.

Lovely83 ooh mooi! Dat is hier vlakbij. Alleen het is toch Salland en geen Twente ๐Ÿ˜›

5 dagen later
      • [verwijderd]

Hier ook van de week geboekt! Twee weken kamperen in een huurtent op een camping in Limburg. ๐Ÿฅณ๐Ÿ•

• [verwijderd]

Dahlia Ja, was ik al van plan! Heb je nog andere leuke tips voor uitjes met een meisje van 8 in de omgeving?

[verwijderd] bij kinderen altijd de vraag of je er de handen voor op elkaar krijgt, maar de maasduinen is een heerlijk gebied.