[verwijderd]
Onze vakantie naar Duitsland kan doorgaan
Onze vakantie naar Duitsland kan doorgaan
[verwijderd]
ze zijn nog niet open dus helaas ook niet bekend hoe en wat. Mij lijkt het ook dat een grote naam als Disney geen risico’s neemt.
We hebben nu in ieder geval een week Twente staan, maar ik zou nog wel 2 weken weg willen. Ben aan het kijken wat mogelijk is. Eerst dacht ik we gaan naar Kroatië, maar zo’n lange autorit met een baby zie ik niet zitten. Disneyland is dan nog te overzien. Paar dagen Efteling heb ik ook na gekeken, maar wat extra geld bijleggen en we kunnen net zo
goed naar Disneyland.
Pfoe ik vind het lastig hoor! Wij willen heel graag terug naar Lanzarote om dat eens ‘goed’ te doen. Vorig jaar daar tijdens de vakantie geopereerd aan een bbz.
Maar waar doe je nou goed aan he?
Door mijn werk zijn we helaas echt gebonden aan de schoolvakantie...
Wij gaan vandaag kijken voor een seizoensplaats op een camping in Nederland (juli, aug en sept).
Nog nooit als gezin gecampeerd, die lijkt ons het geschikte jaar om t uit te proberen.
Als t ons lijkt op zoek naar een niet te dure vouwwagen.
k ben benieuwd!
Buitenland komt in 2021 wel weer. Voor nu blijven we wel in NL!
Lovely83 Eerst dacht ik we gaan naar Kroatië, maar zo’n lange autorit met een baby zie ik niet zitten.
Of Slovenië? Dat hebben wij wel ooit met baby gereden, maar weet eigenlijk niet of dat veel korter is dan Kroatië . Slovenië is wel heel erg mooi.
Vandaag seizoensplaats op camping op de Utrechtse Heuvelrug geboekt vanaf juli, dus bij mooi weer zitten wij daar veel, doen nog 'even' caravan of vouwwagen via mp op de kop tikken.
Noordeling wij zijn daar vorig jaar een weekje geweest. Ontzettend mooi qua natuur (geweldig hardlopen door met al die heuveltjes op en af) en ook veel te doen in de omgeving. Hartstikke leuk! Veel plezier .
Lovely83 wat leuk. Ik heb dat echt met zuid Limburg, daar zou ik zo willen wonen.
aardbeitjes
Wij wilden met mijn ouders in de zomervakantie weg. Naar Duitsland op de grens met Luxemburg.
Maar we gaan nu niet meer. Mijn ouders zijn 70 plus. Is niet te doen in een huisje of de reis.
Ik weet ook niet of ik met mijn eigen gezin weg ga. Misschien een last minute in eigen land of in de herfst vakantie.
Ik vind het ook zonde van het geld, als ik bijv naar CenterParcs ga en niet zoals vroeger kan genieten.
Ik vraag me ondertussen af of er nog centerparcs huisjes over zijn deze zomer, ik hoor iedereen erover
We kunnen ook nog een huisruiltopic starten tegen die tijd, net als in de film The Holiday
We hebben net een huisje (Landal) geboekt met onze voucher van de meivakantie. Er waren nog huisjes beschikbaar, maar het gaat wel hard. Even aarzelen en één van de keuzes was al niet meer te boeken. We blijven in Nederland, geen zin om ver te reizen deze zomer.
Noordeling Dat is vlakbij mij dan! Mooie omgeving!
Joepie! Vakantie geboekt. Midweek in Nederland. Veel zin in!
Hier ook geboekt, weekje Overijssel. Zin in!