Honkeytonk mijn zoon is ook buiten aan het spelen met een bak water en zand.
Ideeën om te doen in tijden van corona
[verwijderd]
[verwijderd] Ja, die hebben we! Sowieso hebben we van die oefenboekjes voor tellen en vormen natekenen en zo, vindt ze allemaal heel leuk
Ik heb net met mijn oudste twee uur door de wijk gelopen om Pokémon GO te spelen. Nu puzzelen.
Wij hebben net samen schoongemaakt. Kleine emmer en allebei een doekje. Hij vond het hartstikke leuk om te doen
Marshmallow Ik laat de kinderen standaard de woonkamer stoffen
Ik heb vandaag even bij 'juf sanne' en 'kleuteridee' zitten kijken en ik ga van de week met het thema lente aan de slag.
Morgen alleen nog ff de tafel goed opruimen en wat dingen voorbereiden.
De kinderen hebben uit zichzelf een lijst gemaakt met wat ze willen doen, misschien heeft iemand er hier iets aan.
En wij hebben dit boek, als iemand interesse heeft wil ik wel wat foto's van leuke pagina's maken.
Het weekplanningsbord was nog nooit zo lastig om te maken. Dacht dat het al ingewikkeld was toen jongste in het ziekenhuis lag maar dit slaat alles
Vulpen oh ja die ga ik zo ook maken. Heel veel iconen
Louelle81
Leuk idee, ga k morgen ook maar eens doen.
- Bijgewerkt
Ik wil eigenlijk een dagindeling maken, niet heel strikt maar beetje als leidraad iemand tips? Kan erg creatief zijn, maar sinds mijn hartinfarct ben ik enorm chaotisch In mijn hoofd .
- Bijgewerkt
Lovely83 ik wil ongeveer de indeling van school gaan doen. Niet dat ik die weet, maar goed.
Dus na ontbijt gewoon allemaal aankleden, rond 10 uur fruit, lunch om 12 uur. Ook gewoon naar buiten 's ochtends en 's middags. Tussendoor met squla bezig of leuke spelletjes en knutselen.
Ga zo aan de slag met de weekplanner.
Marshmallow
zo zat ik ook te denken, ook zelfde tijd opstaan en om 8:30 starten met bijvoorbeeld eerst schoolwerk.
Mogen jullie kinderen wel met de buurtkinderen spelen?
Dat gaat hier nog een enorme uitdaging worden met onze 4 jarige spring in het veld. Zij zit vol energie dus moet echt veel naar buiten, nu had ik leuke sportactiviteiten bedacht voor in de tuin en de oprit maar dan zal ze de buurtkinderen ook zien en weet niet hoe hun ouders erin staan.
Marshmallow Weinig juist, elke dag thuis... Maar ik doe in principe één kaart (met wat ze gaat doen) en/of één magneet (wie er bij haar is/op bezoek komt of waar zij op bezoek gaat) per dag. En nu gaan we dus nergens heen...
Wij hebben magneetjes van familieleden en dergelijke, want m'n dochter wil altijd vooral weten 'of er iemand komt', heb die nu toch maar allemaal erop geplakt onder de dagen in het kader van 'mensen die we kunnen facetimen'.
Weet iemand welke winkels dichtgaan? Ik wil eigenlijk man morgen op pad sturen voor wat knutselspullen, werkschriftjes en dergelijke, maar ik weet niet in hoeverre een action of HEMA open zijn. Mijn oudste beweerde dat alle niet essentiële winkels dicht gaan, maar dat kan ik niet zo terugvinden.
Lovely83 Gisteren zijn we wel naar de speeltuin geweest. Lekker weer dus het was druk. Mijn dochter speelt alleen nog niet met de buurkinderen en heb zelf afstand van anderen gehouden dus het leek me wel kunnen. Als kinderen echt samen gaan spelen is het lastiger... Maar buiten heeft zo'n virus minder kans en als ze dan ook verder geen klachten hebben zal het wel gaan?
Femkes Ik heb net maar via bol een schaartje en deze besteld: https://www.bol.com/nl/p/quercetti-fantacolor-portable-small-160/1004004012542004/?Referrer=ENTcli_order_confirmation2008093611
Geen idee verder of ze open zijn, maar voor het geval dat niet zo is...