Kindjes lekker thuis, voor 2 weken! Morgen een paar daagjes weg naar een “glamping”. Een 7 persoons lodgetent, met zijn drietjes, ruimte zat dus. 🤣
En verder wat leuke uitstapjes. Ik ben inmiddels weer wat positiever en weer uit mijn tranendal. Scheelt natuurlijk dat de kindjes voor afleiding zorgen.
En onze kinderen hebben het ook heel leuk gehad bij papa. Dus gelukkig hebben die een prima zomervakantie tot nu toe. Ook mijn ex schoonouders zijn nog op bezoek geweest. Gek genoeg voelde dat als vanouds.
Wat me wel dwars zit is dat de vriendin van mijn ex met mijn kinderen gesproken heeft over het aanschaffen van een kitten. Ze is in die week 1 avondje komen mee eten. Ze bedoelt dat die voor hun is als ze bij haar in huis komen wonen. Al heeft ze dat niet met zoveel woorden gezegd. En ze wil Efteling abonnementen kopen voor mijn kinderen, heel erg lief natuurlijk. Maar ik ben jaloers omdat ik dat ook wilde, maar mijn ex dat nooit goedvond dat ik die kocht ivm kosten en omdat hij stomweg een hekel heeft aan de Efteling. En nu met haar is dat wel ineens leuk? Pijnlijk... ik weet wel hoe het komt, zij betaald die abonnementen. Ze is nogal welgesteld, dat is de grootste aantrekkingskracht voor mijn ex.
De vriendin staat echt te popelen om een toekomst met mijn kinderen op te bouwen. En ik kan het haar niet eens kwalijk nemen, maar ben wel jaloers dat zij financieel veel kan betekenen voor ze. Bijvoorbeeld niet naar eurodisney, maar meteen naar Disney World, op vakantie naar de duurste oorden, de duurste uitjes, vaak uit eten eigenlijk allemaal dingen die ik ze niet kan bieden terwijl ik echt niet slecht verdien. Ik zie daar nogal tegenop. Wel hoor ik dat ze leuk en lief is van mijn kinderen en van mijn ex schoonouders, daar ben ik dan wel blij om. En jaloers tegelijkertijd. 😢
Oh en ze koopt steeds speeltjes voor mijn katten...🤨 Die wonen nog bij mijn ex tot ik een vast woonadres heb, ik mag geen huisdieren hier in dit huisje houden. Ze weet dat het mijn katten zijn. Best apart.
Dus ik bedoel maar, ik denk dat het echt een goede vrouw is. Maar toch voelt ze als een soort indringer.