Pfff wat een enorme klote situatie weer.
Wat extra stof tot nadenken...
Mis je je ex man écht? Of mis je toch meer de routine van een gezin? De nuchtere blik van een man? Of soms gewoon iemand om 's avonds lekker tegen aan te hangen op de bank?
Zou je je ex-man echt terug willen na alles wat er de afgelopen maanden is gebeurd? Het is duidelijk dat hij niet echt goed met vrouwen om gaat. Zou je hem überhaupt nog kunnen vertrouwen? Hij houdt nu jou en andere vrouwen aan het lijntje, ik zou er niet zeker van zijn dat hij daar mee stopt als jullie weer samen zijn.
Hou je echt van je ex-man? Of is het toch meer het vormen van een gezin? Hou je van de man die hij zou kunnen zijn? Hij gaat namelijk echt niet meer veranderen.
In februari opende je dit topic en je lijkt steeds weer op hetzelfde punt te belanden.... hoe lang wil je nog in deze situatie blijven zitten? Hoop, verdiet, boosheid, hoop...
Ik zou je nogmaals willen adviseren om met iemand te gaan praten. Er zijn hele goede praktijkondersteuners en wie weet wordt een psycholoog gewoon vergoed!
Sterkte! Ik snap écht dat het allemaal makkelijker gezegd dan gedaan is. Je wil niet weten wat voor idiote adviezen ik allemaal gehad heb 🤦♀️ Enige advies wat mij écht geholpen heeft is om afstand te nemen en goed voor mezelf te zorgen!