Ansji Misschien ga ik nu een beetje te zweverig voor je worden, maar bear with me. In de tijd dat ik heel diep zat en in de war was. Heb ik veel gehad aan wat YouTube video’s uit totaal onverwachte hoek. Namelijk die van een Amerikaanse Tv pastor, zo een hallelujah Jesus mevrouw. Waar ik normliter niks mee heb. Maar goed, ik dwaal af.
Amerikaanse christenen (of misschien hier ook wel), kennen het begrip ‘soul tie’. Wanneer je ziel verbonden is met een andere ziel. Nu ben ik zelf niet gelovig, maar ik ben wel spiritueel. En dit raakte iets bij mij. Ze legt in de video uit hoe je ziel zich kan binden aan een andere ziel, die emotionele band en verbondenheid. En hoe dat soms, wanneer je bijv uit elkaar gaat, jou kan schaden. Jouw ik, je ziel, hoe je het wil noemen. Die moet helen en herstellen, vooral als je jezelf helemaal kwijt geraakt bent. En hoe je soul tie dit kan tegenhouden en je in de war maakt.
Ik ga de link hieronder posten. Ik weet niet of of je gelovig bent, zo niet, kijk het dan zoals ik het keek. Het stukje over God etc links laten liggen. En je focussen op de boodschap. Ik hoop dat je er wat aan hebt. En vergeet niet, dit hele proces gaat met vallen en opstaan. Je maakt fouten, dat geeft niet. Hee hoort erbij en je leert er van. Wees lief voor jezelf. 😘
Edit, link veranderd, deel 1 was t niet
https://youtu.be/OLOJlZxoqwM