Ansji Daar is hij inmiddels vanaf en heeft nu 3 "vriendinnen". Ik vroeg hem laatst ook of hij ze niet per ongeluk door elkaar haalde, maar dat ging vooralsnog goed zegt hij...
Ik vind dit persoonlijk best wel veel informatie om te delen en bespreken met je ex-partner ๐ Helemaal omdat je niet voor de volle 100% achter de scheiding stond. Het komt wel heel erg over alsof je ex alles zo wil houden zoals het is/was en vooral de spanning en scharrels erbij zoekt.
Waarom deelt je ex dit soort dingen met jou? Lijkt mij voor jou niet fijn om dit soort dingen te horen. Je kan ook helemaal niets met deze informatie, behalve je inderdaad allerlei zaken in je hoofd gaan halen.
Het kan horen bij een fase van 'elkaar loslaten', maar ik zou persoonlijk wel nadenken hoe je de vriendschap zou willen gaan invullen. Je wil je toch helemaal niet bezig houden met wat ex doet, met wie en wanneer. Je wil dat de kinderen het daar naar hun zin hebben ๐
Verder: klinkt alsof je bezig bent met goed voor jezelf zorgen! Heel knap van je! ๐ช