[verwijderd] Oei, dat is wel het andere uiterste!
Dat doe ik echt niet! We zijn uit elkaar, ik weet dat hij bezig is een nieuwe liefde te verkrijgen. Ik wens hem daar succes mee. Pijnlijk? Ja. Maar het is mijn zaak niet meer. Dus wat hij in zijn vrije tijd doet, moet ie zelf weten. Het enige wat ik wil is dat onze kinderen niet met zijn dates geconfronteerd worden als ze niets vermoedend uit bedje beneden komen. Niet nu de scheiding nog zo vers is en ze die klap nog aan het verwerken zijn. Ik snap heus wel dat als er een vaste liefde komt, die op een gegeven moment ook in huis is als de kinderen slapen en na die 4 maanden ook overdag. En dat ga ik in het begin niet leuk vinden, maar zal er alles aan doen om goed met die situatie om te gaan.
Overigens belde hij vanmorgen zelf op en hebben we het nog even gehad over dates in huis als de kinderen slapen. Hij vind dat ook niet fijn en zit dan niet comfortabel op de bank. Dus dat is dan bevestigd. Geld overigens ook voor mij!
Dus wees maar niet bang, ik ben echt geen stalker. 😏
Hij vertelde ook dat onze scheiding minder vrije tijd gaf dan waar hij op gehoopt had. Hij moet werken en als hij niet moet werken heeft hij wel de kinderen. Hij wilde zelf de 50/50 co ouderschap, dus tja.