Sevenof9 Met de meeste van die dingen om te kopen denk ik altijd: ik kan het op vakantie ook kopen.
Wattenschijfjes en zonnebrand kunnen we daar wel kopen inderdaad. Ik vind het wel teveel gedoe om daar nog te gaan shoppen voor tienerbh’s. Dan moet man dat doen en met die Franse maten enzo. Ik zie dat echt niet goed komen. Nu kon ik gewoon een plaatje van een HEMA tiener bh sturen met de maat erbij en in welke kleuren het moet. Daar redt hij zich wel mee.
Blarenpleisters en enkelsokken (moeten ook nog specifieke sokken zijn) zijn echt noodzakelijk ivm orthese. Dus dat moet hier nog gehaald worden. Lenzenvloeistof is wel handig, zodat man zijn lenzen in kan doen voordat hij 1200km gaat rijden. Ik en mijn dochter vinden het trouwens ook fijn om iets te zien onderweg 😅. Hormoonzalf is op recept, maar misschien in Frankrijk niet? Zal wel schelen. Ga ik even zoeken.
Sevenof9 Ik denk dat het mij persoonlijk ook wel helpt dat mijn vriend georganiseerd is.
Mijn man echt absoluut niet en ik ook niet. We zijn de afgelopen tijd meerdere keren naar de dierenarts geweest. Hij heeft het boekje meegenomen en vervolgens niet terug gelegd op de vaste plek 🙄. Anders bel ik morgen de dierenarts, we kunnen vast wel een uitdraai krijgen van de inentingen.
Elk jaar bereiden we ons goed voor met allerlei lijstjes en toch gaat het elk jaar op dezelfde chaotische manier. Het komt uiteindelijk altijd goed, omdat we op tijd beginnen en er de tijd voor nemen. Daardoor hebben we altijd wel ruimte om dit soort dingen nog te regelen. Ik vermoed dat dit nooit anders zal gaan. Het hoort denk ik gewoon bij ons
Waarschijnlijk niet verbazingwekkend, maar normaal zijn we ook wel wat chaotisch en van alles kwijt haha.