Toch6 Ik zou ook geen twee weken in een all inclusive willen zitten hoor. Een week, hooguit tien dagen is echt de max. En dan ook een aantal excursies er bij boeken of zelf iets gaan doen. Je moet mij ook geen vijf dagen achter elkaar naast een zwembad zetten. Dan wordt ik gillend gek.
Maar wat ik er wel heel relaxed aan vind. Is dat iedereen kan eten en drinken wat ze willen. Zo laat is het ontbijt en zo laat is het avondeten. Je zorgt dat je er bent, pak een bordje en kijk wat je lekker vind. (Plus groot voordeel is dat ik dol ben op Turks eten.) En als je daar niet van houdt hebben ze ook altijd wat simpele dingen voor mensen die dat liever eten zoals spaghetti en zo.
En het is gewoon wel fijn (voor pubers dan vooral en kinderen ) dat je ook tussendoor een dag niks hoeft te doen. Gewoon zwemmen, boekje lezen, wat wandelen op het resort of daar buiten langs het strand. Of je loopt even naar het stadje wat er bij zit. Dus als ouder, met de maaltijden en activiteiten ’gedekt’ is het veel meer ontspannen. Ik was er echt helemaal uitgerust van. En dat ben ik nu wel een stuk minder zeg maar.