Sevenof9 maar hij heeft dus alles in zijn kast gelabeld
Wij ook, maar het blijkt dat het dan toch niet vanzelf op de juiste plek terecht komt. Ik vond het een goed idee, maar de uitvoering viel tegen 😅. Als mijn man de was doet, ligt alles van ons 3-en vaak ook nog in de verkeerde kasten. Hij haalt al onze kleding door elkaar. De meiden ruimen wel zelf de opgevouwen was op in hun kasten, maar zien helaas dan vaak toch niet dat er kleding van iemand anders tussen zit. Gisteren waren we dus alledrie onze kleding aan het zoeken in 3 verschillende kledingkasten. Ik was bijv mijn badpak kwijt en deze vond ik uiteindelijk terug tussen de balletpakjes van de jongste. Ben je weer een kwartier verder.
Wat natuurlijk ook niet mee helpt, is dat mijn geheugen gewoon een stuk minder is. Als ik goed gefocust ben, dan kan dingen echt nog prima onthouden. Zodra ik afgeleid ben of iets teveel op de automatische piloot doe, sla ik het vaak niet eens op en dan heb je ook niks aan herkenning. Ik ben heel veel tijd kwijt aan zoeken en dan vergeet ik halverwege vaak ook nog wat ik aan het zoeken ben. Helpt niet mee in de chaos.
Alles is nu zo goed als ingepakt. Alleen wat laatste dingen regelen en doen. Auto is ook nog op de valreep gemaakt. Nog mazzel gehad. Ik had online een afspraak gemaakt bij de kwikfit, maar dat was enkel voor inspectie bedoeld en niet voor reparatie. Had ik dus niet gezien 🫣. Ze hebben ons gelukkig gematst. Duurde wel 4.5 uur, want ze hadden het niet op voorraad. Man had uiteindelijk gisterenmiddag vrij genomen en was naar de garage gereden. Kon hij ondertussen mooi de stad in om nog wat dingen te halen. Kwam uiteindelijk allemaal perfect uit.