smax Nog 198 dagen voordat we naar Zuid-Frankrijk gaan. Hebben nog niks geboekt, maar... we gaan wel! Kan niet wachten ๐ @[verwijderd], kraambezoekje tegen die tijd? ๐
Angel1980 Even van de radar geweest door drukte, maar ik ga weer met jullie aftellen! 65 dagen vakantie 74 dagen Hof van Saksen
Angel1980 Bloem lief, dankjewel! Het was een beetje een gekkenhuis de afgelopen weken. Maar de rust is gelukkig weer een beetje wedergekeerd ๐
Bloem Angel1980 Herkenbaar. Hier in september heel weinig op het forum geweest. Alle energie nodig voor nieuwe baan met meer uren, opstart schooljaar van de drie jongens en zo. Soms heb je dat hรจ.
Angel1980 Bloem gefeliciteerd met je nieuwe baan! Maar dat vraagt veel van jou en je gezin. En natuurlijk ook m.b.t. de kinderen en school, ook heel herkenbaar. Onze oudste is nu naar het VO en dat vraagt ook weer om een nieuwe organisatie.
Bloem Angel1980 Klopt ja. VO is echt weer wat anders. Voor iedereen (kind en ouders ๐) wennen. Bedankt!
Skye Nog vijf weken dan ga ik een weekend naar Rome met mรญjn zoon, broers en schoonzusje. Zoveel zin in!!
Luenlana Nog 2 nachtjes en dan gaan we met ons gezin, mijn ouders en het gezin van mijn broer een midweek naar vakantiepark de Leistert.
Jessie80 Angel1980 we zijn afgelopen week nog met ons gezin een dagje geweest, in 2020 gaan we met schoonouders, schoonzussen en zwagers en kleinkinderen. We zitten in zo'n groot huis in Bosrijk. Zin in!