Robije

Schoolvakanties zijn uitgesloten. Dit jaar hadden we geluk dat carnaval viel buiten de geplande schoolvakanties en dat we die midweek bij landal konden boeken

Maar een weekend doen we gewoon van vrijdag na school tot zondagavond.

• Robije hebben hierop gereageerd.

Luca75 Op zich is het plaatsen een dag werk maar daarna de verbouwing, drogen, vloeren, inrichtten, eerste verdieping....dat zal wel paar weken duren. Ik hoop dat het voor de kerst af is haha.

Maarrrrr ik zag net dat de oudste de vrijdag voor de voorjaarsvakantie een studiedag heeft en dan worden mijn man en ik ook 35 dus ik vind dat een goede reden om dan een weekend te boeken naar een Landal ofzo. Ik denk dat de hema voucher dan alleen niet van toepassing is maar ach. Volgens mij komend ie begin oktober weer toch?

116 dagen tot de volgende vakantie in Drenthe en 109 dagen totdat de kerstvakantie begint ๐ŸŒฒ

5 dagen later

Nog 33 dagen en dan een weekendje Landal, nog 113 dagen en dan een midweek CP (dan is het oud en nieuw, tijd vliegt!), nog 232 voor nog een midweek CP en nog 307 voor de zomervakantie.

nog 41 dagen dan ga ik met man een weekendje weg, 132 dagen dan ga ik met jongste dochter een weekendje weg, 222 dagen dan gaan we een week naar Marveld en nog 320 dagen voor de zomervakantie.

12 dagen later

Nog 3 weken en dan gaan we een weekendje naar landal, nog 101 dagen voor we naar CP gaan, nog 220 dagen tot we naar CP gaan en nog 295 dagen voor de zomervakantie

Nog 54 dagen voor mijn ene nachtje (maar toch 2 hele dagen weg) en nog 91 dagen voor het weekendje cp ๐Ÿ™‚

17 dagen later

Nog 4 nachtjes tot de herfstvakantie ๐Ÿคฉ

4 dagen later

Nog 7 nachtjes slapen en dan gaan man en ik ook een weekendje weg.

Nog 198 dagen voordat we naar Zuid-Frankrijk gaan. Hebben nog niks geboekt, maar... we gaan wel! Kan niet wachten ๐Ÿ™‚

@[verwijderd], kraambezoekje tegen die tijd? ๐Ÿ˜‰

• [verwijderd]

smax haha! Ja leuk! ๐Ÿ˜ƒ

Even van de radar geweest door drukte, maar ik ga weer met jullie aftellen!

65 dagen vakantie
      74 dagen Hof van Saksen

Bloem lief, dankjewel! Het was een beetje een gekkenhuis de afgelopen weken. Maar de rust is gelukkig weer een beetje wedergekeerd ๐Ÿ˜‰

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Angel1980 Herkenbaar. Hier in september heel weinig op het forum geweest. Alle energie nodig voor nieuwe baan met meer uren, opstart schooljaar van de drie jongens en zo. Soms heb je dat hรจ.