Het grote vakantie afteltopic!
13 dagen kerstvakantie!
22 dagen Hof van Saksen
231 Spanje
[verwijderd]
Nog 1 dag CP Sauerland
Nog 1 week en dan kerstvakantie. Daarna nog drie weekjes werken en dan zwangerschapsverlof (niet echt vakantie, maar goed)
Nog 17 dagen en dan een midweek naar CP. Nog 42 dagen en dan een weekend landal. Nog 136 dagen en dan een midweek CP en nog 211 dagen voor we naar Italie gaan.
Snow, hoe was CP Sauerland?
Nog 1 schoolweek en dan 2 weken vrij
Nog 50 dagen voor we op wintersport gaan.
Ook even aan t zoeken of we in de meivakantie nog een paar dagen weg gaan.
Wij hebben de zomervakantie geboekt
Nog 16 dagen en dan ga ik op welnessweekend met de jongste.
Nog 99 dagen en dan gaan de kinderen op HIT met de scouting. Nog geen idee of man en ik ook iets gaan doen.
Nog 106 dagen en dan gaan we 1 week naar Marveld. Bijna aansluitend gaat man met de jongste naar de Ardennen.
Nog 191 dagen dan gaan de kinderen op zomerkamp met scouting.
Nog 204 dagen dan vertrekken we naar Griekenland/Albanië.
Wij hebben een Landal-huisje geboekt voor van de lente Zo'n zin in!
In mei naar de leistert en in augustus naar zuid-west Frankrijk. Nu al zin in!!
Nog 26 dagen en dan gaan we een week naar Landal Hochwald
Nog 4 dagen voor we een weekend naar het Vennenbos gaan. Nog 98 dagen en dan naar de Kempervennen voor een midweek en nog 173 dagen voor we naar Italie gaan.
- Bijgewerkt
Eind april ga ik met de kinderen en mijn moeder een weekje naar een huisje middenin het bos op de Veluwe. De kinderen vinden het daar geweldig omdat de zwijnen en hertjes zo rond het huis scharrelen en ze vrij in het bos kunnen spelen.
Begin juni ga ik met mijn zus een weekje bergwandelen in het Binntal in Zwitserland. We hebben een berghut geboekt met een hottub (niks fancy, hottub word gestookt met hout, als het ding goed werkt, lach ik me kapot!) in de tuin, heerlijk!
En begin juli ga ik met het gezin eerst een week naar Bibione in Italië, zon, zee, strand. En aansluitend een week naar Gerlos in Oostenrijk, waar we een huisje bij een boerderij hebben geboekt.
Dit jaar best wat vakanties dus en ik heb er zin in!!!
We zijn 2 weken geleden een weekend naar het Vennenbos geweest. Vond het nieuwe stuk zwembad erg leuk. Dochter ook. Dit jaar valt kerst en oud en nieuw lastig wanneer je een midweek weg wil. Dus we hebben besloten om met kerst en oud en nieuw dit jaar niet te gaan en in plaats daarvan een midweek in de herfstvakantie te gaan.
Heb dus deze week het Vennenbos geboekt.
Nog 81 dagen en dan gaan we een midweek naar de Kempervennen. Nog 156 dagen voor we naar Italie gaan en nog 256 dagen voor we een midweek naar het Vennenbos gaan.