Ysabella
Dankjewel, aardig dat je dat zegt.
Maar het is geen klacht hoor, slechts een mededeling. Voordat er dadelijk weer een hele discussies ontstaat over de al dan niet bestaande sfeer, of wat er allemaal wel of niet geschreven mag worden of wordt geaccepteerd enz.
We bepalen nog altijd helemaal zelf wat we schrijven. De enige regels over wat je niet zou mogen schrijven staan in het reglement en ook dan ben je niet ineens onwelkom of iets dergelijks, dan wordt je gevraagd om de inhoud aan te passen.
Als we het dan over openheid en eerlijkheid hebben: ik word er persoonlijk een beetje kriegel van als me (indirect) het verwijt wordt gemaakt dat ik anderen de mond snoer door te zeggen hoe ik ergens over denk.
Je maakt nog altijd zélf de keuze om wel of niet ergens over mee te praten. Dat doe ik ook. Als er topics zijn die me echt tegenstaan door hoe er over het onderwerp geschreven wordt zet ik het topic op mijn negeerlijst of ga ik gewoon even iets anders doen dan forummen. Maar ik ga niet bepalen voor anderen of ze te fanatiek, te vooruitstrevend of te behouden zijn in hun reacties en ik vind het ook bepaald niet fijn als men dat bij mij doet.