O leuk! Ben benieuwd wat voor diy’s ed er voorbij zullen gaan komen.

kunnen we ook verzoekjes plaatsen voor beschrijvingen? 😉

Manque dat ziet er goed uit. Als de jongste beter is ga ik het proberen.

Mijn how to van die pindasoep is

stap1: bel je vader
    stap 2: zeg dat je pindasoep wil eten
    stap3: ga naar hem toe op de afgesproken datum en schuif aan 🤣🤣🤣.

maar het ziet er best simpel uit dus wie weet ga ik het ook een keer maken. Zonder garnalen.

Sevenof9 en hoeveel ml gebruik je dan als ik mag vragen? Dit klinkt heel lekker maar wij lusten geen garnalen dus dit is wel een optie!

Bailey07 Je kunt de garnalen ook vervangen door kip, maar dan moet je beginnen met de kip bakken en daarna pas de rest van de stappen.

Manque Ooooh dit gaan we van de week eten, dank 😁 ...ik vind "een scheut" alleen wat lastig inschatten 🙈

Bailey07 Oh geen idee hoeveel ml. Ik maak dit meestal voor een groep van 50 personen en improviseer alles. Maar in een pan voor een gezin zou ik gewoon 1 blik kokosmelk doen en bouillon totdat de pan vol is.

mijn diy wordt een kura hemelbed met hopelijk leuke gordijntjes. ( voor dochter 2 jaar) moeten nog wel gaan halen maar als het af is zal ik foto plaatsen.

Oké komt ie .. hopelijk gaat het goed.
          Voor wie het onthouden had ik was met mijn tafel bezig, nu heb ik te lang gewacht en schuurde hij niet knap terug , feitelijk betekend dat dat gamma krijtverf Wood en wall echt goed plakt dus want hij hield zo vast dat ik gelijk naar het hout schuurde.

Maar een andere techniek en hoppa ik heb mijn kleurtjes tafel..
          En nu het lastige deel.. krijg ik de foto's goed .. 😁

Poging 1 .. alles achter elkaar 🤣
          Poging 2

Ik begon dus zo, eerst opgeschuurd en er dus achter gekomen dat de verf elkaar goed vast hield..en ik naar het hout ging..

Nu is hij dus zo .. en hieronder laat ik zien hoe ik dat deed.. belangrijk wel is dat ik eerst wat kleur erop deed en de tafel daarna met een waterplantenspuit goed nat gemaakt heb zodat de verf makkelijk smeert.

Om een kleur te maken op de natte witte verf , tip je een beetje verf van de kleur op een kwast, zet een streepje.. pakt een andere kwast die vochtig is en doopt die kwast in de witte verf , smeert hem ook nog af aan de rand zodat er echt naar een beetje verf opzit en gaat dan een paar keer zachtjes over de gekleurde plek, totdat het genoeg uitgesmeerd is. T is niet moeilijk wel even durven.

( De foto's staan verkeerd om, dus van beneden naar boven kijken)

Zonder licht schittering is hij nu dus zo.. en dan moet hij drogen en komt er een laag intensief parket lak overheen..

Famofthree Leuk! Ik vond die eerdere foto's er al heel leuk uitzien, ben wel benieuwd naar de techniek en het eindresultaat.

een maand later

HOW TO:

🥫LOEDERMOEDERSOEP in 10 MINUTEN 🥫

Kun je dit nog koken noemen? Ik vind van wel.
            Als je geen (vega-)worst wil eten, dan is het ook lekker om er feta of andere stevige, witte kaas in te brokkelen.

Voor de duidelijkheid, de worst snij je in stukjes en roer je door de soep. Het is echt lekker hartig en zoet tegelijk.

• [verwijderd]

Manque smelt dat plastic om de worst niet in de magnetron? 😱

• Manque hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Nee, dat is er voor gemaakt. Staat ook op de verpakking. Kant-en-klare stoommaaltijden e.d. gaan toch ook gewoon de magnetron?

2 maanden later