- Bijgewerkt
Oké komt ie .. hopelijk gaat het goed.
Voor wie het onthouden had ik was met mijn tafel bezig, nu heb ik te lang gewacht en schuurde hij niet knap terug , feitelijk betekend dat dat gamma krijtverf Wood en wall echt goed plakt dus want hij hield zo vast dat ik gelijk naar het hout schuurde.
Maar een andere techniek en hoppa ik heb mijn kleurtjes tafel..
En nu het lastige deel.. krijg ik de foto's goed ..
Poging 1 .. alles achter elkaar
Poging 2
Ik begon dus zo, eerst opgeschuurd en er dus achter gekomen dat de verf elkaar goed vast hield..en ik naar het hout ging..
Nu is hij dus zo .. en hieronder laat ik zien hoe ik dat deed.. belangrijk wel is dat ik eerst wat kleur erop deed en de tafel daarna met een waterplantenspuit goed nat gemaakt heb zodat de verf makkelijk smeert.
Om een kleur te maken op de natte witte verf , tip je een beetje verf van de kleur op een kwast, zet een streepje.. pakt een andere kwast die vochtig is en doopt die kwast in de witte verf , smeert hem ook nog af aan de rand zodat er echt naar een beetje verf opzit en gaat dan een paar keer zachtjes over de gekleurde plek, totdat het genoeg uitgesmeerd is. T is niet moeilijk wel even durven.
( De foto's staan verkeerd om, dus van beneden naar boven kijken)
Zonder licht schittering is hij nu dus zo.. en dan moet hij drogen en komt er een laag intensief parket lak overheen..