Ysabella [verwijderd] hier ook, mijn man zegt ‘ we zien wel.’ Oke we zien wel, mag jij lekker rennen en vliegen. 😂
[verwijderd] Ysabella ik ga morgenochtend vroeg nog wel een rondje rondom het huis doen. Ik zie mijzelf anders al morgenavond rennen en vliegen samen met de kipjes 🤪
Hooyo-shimbir Ik heb ook nog niks gedaan aan de tuin. Morgenochtend maar even doen gezien we redelijk aan de kust wonen ook 🙈 3 jaar terug is ons dak van het huis af gewaaid en sindsdien vind ik storm naar...
[verwijderd] Hooyo-shimbir 3 jaar terug is ons dak van het huis af gewaaid en sindsdien vind ik storm naar... De grootste nachtmerrie van mijn oudste bij elke windvlaag. Ik heb vanavond nog beweerd dat dit echt nooit gebeurd en dat we naar euro Disney gaan als ons dak er morgen afvliegt. Dat wordt dan een duur dak.
Bloem Mijn vriend vindt het al onzin dat ik de tuinstoelen binnen heb gezet😏. Maar hetzij echt van die lichtgewicht dingen en met nieuw (en duur 😬) dus liever maar wel. Er liggen nog Nerfs in de tuin te slingeren. Dus die moeten morgen nog ff het tuinhuisje in.
Hooyo-shimbir [verwijderd] als wij naar Disney gaan als het dak eraf waait dan mag t dak eraf waaien 😂😂😂 super vervelend voor je dochter alweer, hopelijk heeft de morgen niet teveel angst.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Ze riep eerst heel hard ‘yes’ toen ik zei dat we dan naar Disney gingen. Totdat ik zei dat het dak er niet af kon vliegen en daarom dit soort dingen wel kon roepen. Ze was teleurgesteld en gerustgesteld tegelijk. Terwijl ik dit type hoor ik boven een deur opengaan. Niet genoeg geruststelt vermoed ik.
Hooyo-shimbir [verwijderd] sterkte 😬 ik vind t oprecht heel naar voor jullie/je dochter dat de zo bang is 🥺
[verwijderd] Hooyo-shimbir dank je wel. Het was een kort nachtje 😬. Ze is nu wel redelijk rustig. Koptelefoon op en filmpjes kijken achter de laptop zodat ze even niks hoort. Het waait nu al flink. Ik kan mij niet voorstellen dat ze de wedstrijd vandaag laten doorgaan. Ik ga in ieder geval niet met een kind van 30 kilo met zware windstoten boven in een hindernis hangen 🙄.
Madeliefje06 Hier alleen de containers als losse dingen in de tuin. Ik kijk morgen wel hoe het loopt, anders zet ik ze nog in de schuur. Maar ik gok dat het wel meevalt morgen
Hopsatee [verwijderd] ik lees dit topic en denk oh kak ik moest voorbereidingen treffen. Net mijn man even geïnstrueerd 😂
Vulpen Vulpen Mijn vrouw heeft inmiddels allerlei dingen in de schuur gezet en iets zwaads op het deksel van de zandbak gelegd👍🏼
[verwijderd] Ik ben echt iets te naïef volgens mij, heb het tuinkussen zelfs nog buiten liggen. Ach ja. Verder ben ik wel blij met de voorspellingen, ex wil geen risico nemen met het ov dus geen omgang morgen 🥳
Pimpelmeesje [verwijderd] fijn dat hij dit van te voren aangegeven heeft ook 🙂 Ik ga morgenochtend iemand vragen om de spullen hier binnen te zetten, hopelijk is t nog droog dan 😅
Lovely83 Wij hebben het lounge wel even opgeruimd, dat is zo licht zie het zo weg waaien 🙈. Ik ben benieuwd hoe erg de storm nu uiteindelijk gaat worden, hou wel van storm.