Marshmallow Hopsatee het waait al behoorlijk hard hier. Hoogtepunt is aan het einde vd middag, ligt er ook aan waar je woont denk ik. Aan de west kust wordt de ergste wind verwacht zag ik gisteren op het nieuws.
Honkeytonk Ik ga zo ook de tuin ff gauw opruimen. Goed idee! Ben nu wel heel blij dat ze de bijna omval boom hebben weggehaald bij de buren. Na de laatste storm heb ik mijn zoon niet op z'n kamer durven leggen omdat die boom gevaarlijk dichtbij kwam. Gelukkig kwam de buurman de ochtend erna vertellen dat hij weggaat zou worden.
[verwijderd] We hebben nog een boom die om moet. De bovenkant is er al af gewaaid net (boom is dood). Met een beetje geluk valt die nu helemaal om. Kan verder geen kwaad en scheelt weer zagen. Hier ook in openwaaiende badjas net een rondje tuin gedaan.
Cactusje Hier waait het ook best wel wat. Vanavond zou het hoogtepunt moeten komen. Maak me alleen een klein beetje zorgen om mijn schoonzusje, ze moet vanavond met haar gezinnetje een flink eind rijden om weer naar huis te gaan.
Pietje1987 Gisteren alles opgeruimd (nou ja dat hebben man en dochter samen gedaan đ). Wij houden lekker pyjama dag vandaag. Het waait hier overigens al behoorlijk vind ik (westen)
Pimpelmeesje [verwijderd] met een beetje stormig weer lijkt het me dan juist wel leuk, maar niet als het gevaarlijk is natuurlijk. Fijne waaibomendag!
Dahlia Hier waait het soms met kleine stoten. Maar bij ons zou t vnvd pas tekeer gaan. Tuin wel al klaar gemaakt.
[verwijderd] Tantetil in mijn mooie prachtige groene plastics tuinklompen. Echt een plaatje was ik vanochtend.
Pietje1987 Uilenmama ooo ik werk in de bollenstreek! (Voorhout) ik woon zelf in de Rijn en Veenstreek
Vulpen Ik vind het wel handig dat het op een zondag is waarop ik verder niks gepland had en oudste ziek is. Lekker thuis een beetje aanrommelen đ Beter dan de vorige keer toen ik op m'n werk me zat af te vragen hoe ik ooit thuis zou komen & ondertussen buiten dakpannen van het dak zag waaien.
Hooyo-shimbir Vulpen mee eens! ik heb net lekker een Italiaanse rundstoof aangezet in de slowcooker en maak zo nog kippenpootjes, en een uitgebreide salade en we gaan monopolie spelen en ik zit nu alvast huiswerk te maken. zolang er geen daken van ons huis afwaaien en ik de deur niet uithoef is t te doen. Wel komen vandaag mijn ouders terug uit Oostenrijk en ben blij als ze veilig thuis zijn...
Honkeytonk Ik vind ook wel lekker op zondag. Hoewel man morgen moet vliegen, dus als er veel op de rails valt dan mag ik om 6 uur in de auto zitten met 2 kinderen en man naar Schiphol đ