[verwijderd] Ik heb niks voorbereid rondom het huis en ga morgen ook nog een survival run met mijn dochter lopen. Voel mij nu wel weer lekker naïef 😬.
Ysabella [verwijderd] hier ook, mijn man zegt ‘ we zien wel.’ Oke we zien wel, mag jij lekker rennen en vliegen. 😂
Hopsatee [verwijderd] ik lees dit topic en denk oh kak ik moest voorbereidingen treffen. Net mijn man even geïnstrueerd 😂
Rietjesbeker Wij hebben de containers, planten, wasdroger en losse zooi in de schuur gezet. Het waait hier wel vaker idioot hard. Ik hoop vooral dat de dakpannen in de straat allemaal blijven zitten en niet op auto's waaien ofzo (ook al eerder meegemaakt).
Vulpen Ik heb geen voorbereidingen getroffen. Maar ik heb geen tuinmeubilair. Eigenlijk staat alleen het insectenhotel los maar no way dat ik die binnen ga halen😂
Vulpen Vulpen Mijn vrouw heeft inmiddels allerlei dingen in de schuur gezet en iets zwaads op het deksel van de zandbak gelegd👍🏼
Robije Wij hebben vandaag ook de tuin even storm-proof gemaakt. Hoop dat t uiteindelijk allemaal mee gaat vallen.
[verwijderd] Zouden kippen ook kunnen wegwaaien of zouden die uit zichzelf wel in hun hok gaan zitten? Anders moet ik ze allemaal morgen naar binnen zien te lokken?
Vulpen [verwijderd] Het lijkt me dat een kip dat snapt. Andere vogels waaien ook niet ineens kilometers weg immers. Maar ik weet natuurlijk niet of jij toevallig oerdomme kippen hebt.
Marshmallow Vulpen 🤣 oerdomme kippen Ik woon in een park, echt heel veel bomen dus, ben benieuwd hoe erg het gaat zijn.
[verwijderd] Vulpen Haha stom natuurlijk vogels vliegen ook niet zomaar weg. Ik denk dat deze kippen vooral een oerdomme baas hebben 🤣. Geen idee waarom ik dit kippen-wegwaai-verhaal voor het eerst in mijn leven bedacht.
Huggybird [verwijderd] ik zie ze al helemaal gaan😂 een kluwe van veren en dan van die verschrikte uitpuilende ogen tooooook!!!!!!!!! 💨😂
[verwijderd] Ysabella ik ga morgenochtend vroeg nog wel een rondje rondom het huis doen. Ik zie mijzelf anders al morgenavond rennen en vliegen samen met de kipjes 🤪
Hooyo-shimbir Ik heb ook nog niks gedaan aan de tuin. Morgenochtend maar even doen gezien we redelijk aan de kust wonen ook 🙈 3 jaar terug is ons dak van het huis af gewaaid en sindsdien vind ik storm naar...
[verwijderd] Hooyo-shimbir 3 jaar terug is ons dak van het huis af gewaaid en sindsdien vind ik storm naar... De grootste nachtmerrie van mijn oudste bij elke windvlaag. Ik heb vanavond nog beweerd dat dit echt nooit gebeurd en dat we naar euro Disney gaan als ons dak er morgen afvliegt. Dat wordt dan een duur dak.
Bloem Mijn vriend vindt het al onzin dat ik de tuinstoelen binnen heb gezet😏. Maar hetzij echt van die lichtgewicht dingen en met nieuw (en duur 😬) dus liever maar wel. Er liggen nog Nerfs in de tuin te slingeren. Dus die moeten morgen nog ff het tuinhuisje in.
Hooyo-shimbir [verwijderd] als wij naar Disney gaan als het dak eraf waait dan mag t dak eraf waaien 😂😂😂 super vervelend voor je dochter alweer, hopelijk heeft de morgen niet teveel angst.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Ze riep eerst heel hard ‘yes’ toen ik zei dat we dan naar Disney gingen. Totdat ik zei dat het dak er niet af kon vliegen en daarom dit soort dingen wel kon roepen. Ze was teleurgesteld en gerustgesteld tegelijk. Terwijl ik dit type hoor ik boven een deur opengaan. Niet genoeg geruststelt vermoed ik.
Hooyo-shimbir [verwijderd] sterkte 😬 ik vind t oprecht heel naar voor jullie/je dochter dat de zo bang is 🥺