• [verwijderd]

[verwijderd] klinkt wel leuk voor als er een keer echt niets anders te zien is.

4 dagen later

The last witch hunter, ook wel leuk!

• [verwijderd]

Wij keken House of cards. Tot S6E3. En toen afgehaakt. Echt jammer dat zo'n topserie zo eindigt! Ik kon er geen touw aan vastknopen en het was gewoon een beetje saai met vreemde halve dialogen.

Nu begonnen met You. Interessant!

Ik kijk nu Pose, echt een aanrader! Ik ben verslaafd ๐Ÿฅฐ

The blacklist!

Sex Education gebingewatched. Superleuk! Bij afl1 dacht ik... Wat vaag! Maar uiteindelijk alles gekeken ๐Ÿ˜๐Ÿ˜…
Bij dwdd was er een item over voor de geรฏnteresseerden.

Ik ga zo een poging wagen met Russian doll Nu de kinderen boven spelen.

Ik heb hem vrijdag afgekeken. Bij de laatste aflevering dacht ik bij een scรจne hรจhรจ dat werd tijd. Die zat er lang aan te komen. Van mij mag het 2e seizoen snel komen!

• Pilea hebben hierop gereageerd.

Marshmallow
    Ik had dat ook hoor! Ik zat gisternacht alleen beneden te kijken, kon niet stoppen. En toen ik dacht, ja nu zit er schot in de zaak, was het afgelopen! ๐Ÿ™ˆ
    Van Adam was vrij onverwacht.
    En wat goed geacteerd zijn Eric en de moeder van Otis!
    Bij die moeder moet ik, qua uiterlijk, steeds denken aan Meryl Streep in haar rol in de film The devil wears Prada. ๐Ÿ˜
    Ik zou er ook zo uit willen zien als ik 50 was...

Netflix zegt dat s2 snel komt.

Ja ik zie Gillian Anderson nog steeds als de vrouw die ze speelde in the x files, maar dit deed ze goed! Ook Eric idd, goede acteur.

• Pilea hebben hierop gereageerd.

Marshmallow haha klopt, als je haar stem hoort komt gelijk dat x files deuntje naar boven in je hoofd.
      Zonder teveel te spoileren: oh die aflevering van die verjaardag ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

6 dagen later

Iemand Russian doll gezien?
        Ik heb hem vanmorgen toen ik mocht uitslapen uitgekeken! Wel een aanrader.
        Het concept is niet nieuw want we kennen het al van Groundhog day natuurlijk En Je hebt die nieuwe film Happy Death day oid...
        Deze serie gaat over een vrouw op de avond van haar verjaardagsfeest. Ze overlijdt die nacht maar komt dus weer terug op diezelfde avond. Ze ontmoet dan een man die in dezelfde loop zit.
        Het was vermakelijk en makkelijk kijken.

• [verwijderd]

Ik kijk the goodwife op dit moment. Will gardner = prototype harvey specter haha ๐Ÿ˜
          Ik vind de hoofdrol actrice wel leuk, ken haar nog van er.
          En mr big natuurlijk ๐Ÿ˜„

Ik ben met the originals begonnen nadat ik, niet via Netflix, legacies had gebingewatched ๐Ÿ˜‚๐Ÿ™ˆ
            Vampire diaries wordt ook ineens interessant om toch verder te gaan kijken.

• [verwijderd]

Wie heeft de film Jurassic Games gezien? Wat een kut film is dat zeg ๐Ÿ™„

• [verwijderd]

Marshmallow Ik ben ook heel benieuwd naar legacies! Hoop dat hij nog op Netflix komt..