[verwijderd] Hopsatee oooh 20 Februari al?? ❤️❤️❤️ Wij hebben net de laatste aflevering van seizoen 4 gezien, een van de weinige keren dat seizoen 4 ook nog spannend is, dus zat al uit te kijken naar seizoen 5!
Cactusje Vrijdag begonnen aan het nieuwe seizoen van when calls the heart. Vanavond de laatste paar afleveringen alweer.
[verwijderd] iMoeder Haha. Heel cliché verhaal, met standaard personages, sneu geacteerd. Maar het ergste is nog de slechte CGI en effecten. Ik heb nog nooit zulke lelijke dinosaurussen gezien, niks verfijnd, gewoon zo hop er in geplakt. En de green screen achtergronden waren om te huilen. Heb nog nooit zo veel op mijn telefoon gezeten tijdens een film🙄
iMoeder Ik ben aan de Goodwife begonnen. Booorrrringgg....😴 Toen aan The Originals. Mocht eigenlijk niet van mezelf want ik heb Vampire Diaries nog niet afgekeken. Maar sorry, dat laatste seizoen daarvan, krijg ik mezelf echt niet doorheen gesleept. Helaas blijkt The Originals eveneens geen doorkomen aan te zijn. Nu begonnen aan Russian Doll. Tot nu toe echt leuk en grappig. 😁
Born2bme Nog kijktips voor ons? We houden van crime, spanning, moet wel goed verhaal in zitten. Absoluut geen SF! We hebben veel al gezien: The killing The bridge Blacklist La papel The punisher Nog heeeleboel meer maar miss komen jullie met goede ideeen.
iMoeder Pilea Ik ken haar daar niet van. Heb van oranje is the new black maar een paar afleveringen gezien omdat ik die ook niet leuk vind. Maar inderdaad grappige actrice.
Sweetl Iemand velvet Buzzsaw al gezien? niet spoileren plz. Ik ga proberen of mn partner vanavond zin heeft om hem met me te kijken!
Sweetl Sweetl Iemand velvet Buzzsaw al gezien? niet spoileren plz. Ik ga proberen of mn partner vanavond zin heeft om hem met me te kijken De trailer is beter als de film👎 wij vonden m tegenvallen...
[verwijderd] Op dit moment kijk ik Arrow (seizoen 2), Daredevil (seizoen 2), Wanderlust en Marie Kondo.
[verwijderd] [verwijderd] daredevil is zó goed! Jammer dat het niet meer verder gaat, een van mijn favoriete series.