[verwijderd]
Suits heeft nieuwe afleveringen. Eindelijk.
Suits heeft nieuwe afleveringen. Eindelijk.
[verwijderd] Praise be the Netflix overlords.
Bedankt voor de tip!
iMoeder weer maar de helft van het seizoen... Ik snap niet waarom ze niet alles erop knallen.
Naja, ik snap het wel, want Talpa verbiedt ook dat the big bang op Netflix staat. Dat kan je in bijvoorbeeld Oostenrijk gewoon kijken.
[verwijderd] Gelukkig is er nog The Pirate Bay (mag ik hier wel zeggen denk ik).
[verwijderd] ik heb ergens gelezen dat het april zou zijn..
[verwijderd] whahaha die heb ik ook gekeken. Echt vreselijk die vrouwen met 'push presents' gewoon vermakelijk om te kijken
Sallie dat is al bijna aftellen
Zou dit kwartaal dan echt een nieuw seizoen van Call the Midwife op Netflix komen?
Volgensmij wordt dat al 1,5 jaar uitgesteld
Ik zag laatst een stukje op de BBC en heb zo'n zin om weer een seizoen te bingwatchen!
Marshmallow haha ja echt eh, Mn man zei gisteravond al dat ik geen Rolex hoefde te verwachten
En die klerenkamer dan, vol met alleen designer kleding en na de geboorte er pas achter komen dat je geen kleding hebt dat je netgeboren kindje ook daadwerkelijk past ... en het Versace verschoningskleedje weg willen gooien na een luierwissel.... en en en....
[verwijderd] staat dat op netflix? en is dat een serie, film of docu?
[verwijderd] jup, op Netflix, tis een “reality” serie over 4 zwangere vrouwen uit Australië die gevolgd worden in aanloop naar moederschap. Helemaal over de top qua geld, kleding etc
Wij hebben net la casa afgezien en nu bijna klaar met seizoen 2 van the punisher. Daarna weer wat nieuws zoeken. Wordt uitdaging want al zoveel gezien
[verwijderd] klinkt wel leuk voor als er een keer echt niets anders te zien is.
The last witch hunter, ook wel leuk!
Wij keken House of cards. Tot S6E3. En toen afgehaakt. Echt jammer dat zo'n topserie zo eindigt! Ik kon er geen touw aan vastknopen en het was gewoon een beetje saai met vreemde halve dialogen.
Nu begonnen met You. Interessant!
Ik kijk nu Pose, echt een aanrader! Ik ben verslaafd
The blacklist!
Sex Education gebingewatched. Superleuk! Bij afl1 dacht ik... Wat vaag! Maar uiteindelijk alles gekeken
Bij dwdd was er een item over voor de geïnteresseerden.
Ik ga zo een poging wagen met Russian doll Nu de kinderen boven spelen.
Ik heb hem vrijdag afgekeken. Bij de laatste aflevering dacht ik bij een scène hèhè dat werd tijd. Die zat er lang aan te komen. Van mij mag het 2e seizoen snel komen!
Marshmallow van de serie sex Education?