@[verwijderd]
Ik ben dus net begonnen aan The Originals en ben alweer bij aflevering 6 (wat voor mij al heel wat is aangezien ik mega snel afhaak bij series). Het is ook geen hoogstandje, maar erg vermakelijk. Het is voor mij boeiend genoeg dat ik ook echt verder wil kijken ๐Ÿ™‚

@[verwijderd]
Meerdere mannen in deze serie zijn prima om naar te kijken ๐Ÿ˜›

• [verwijderd]

[onbekend] dat is een extra bonus ja ๐Ÿ˜ dat accent van Klaus ๐Ÿ˜

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

2littlemonkeys Die ken ik (nog?) niet! Vooralsnog alleen Klaus, Elijah en Rebekka ontmoet.. (s03e08)

Ik vind Damon wel lekker fout maar niet zo knap. En Stefan wel knap maar beetje saai. ๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

iMoeder Stefan lijkt als 2 druppels water op mijn ex, dus ik herinner me nu ook weer waarom ik toen in seizoen 3 ben afgehaakt.
        Damon wel helemaal met je eens!

• [verwijderd]

Ja super leuk!

Hopsatee

• [verwijderd]

Ik heb nooit de blacklist gevolgd dus ben er maar eens mee begonnen, kijk bijna elke avond wel een paar afleveringen.

Stefan lijkt ook op een ex van mij mwaha nooit zo hoog gestaan dus bij mij... Damon wel๐Ÿ˜ป

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik zit hier Yummy Mummy the kijken, echt te gek voor woorden ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

• [verwijderd]

Pilea wahahaha tis echt vreselijk fout!! Aan de ene kant lig ik helemaal in een deuk bij sommige dingen, en ben de andere valt echt Mn mond open van verbazing ...

Wij hebben ooit Zoo gekeken, het eerste seizoen. We zagen gisteren pas dat er een seizoen 2 en 3 van is op Netflix en zijn dus verder gaan kijken ๐Ÿ˜ƒ

Ik ben aan tidelands begonnen... kan niet zeggen dat ik het echt goed vind. Vind het maar vaag ๐Ÿค”

Maar ben nu toch ook wel nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren met de hoofdrolspeelster... ๐Ÿ˜Š

Blijven kijken of uitzetten?

• Pilea hebben hierop gereageerd.

Deliana ik was na afl1 al gestopt. ๐Ÿ˜… Ik vond er niks aan. Inderdaad erg vaag.

Pilea hmmm aflevering 2 is inmiddels halverwege... twijfel nog steeds of ik hem uit ga zetten of niet. Moet wel bekennen dat er ondertussen een winkelmandje gevuld wordt ๐Ÿคช

• Pilea hebben hierop gereageerd.
                • [verwijderd]

Suits heeft nieuwe afleveringen. Eindelijk.