[verwijderd] ik heb er ook niet echt aan gedacht, terwijl ik nooit horror kijk omdat ik daar veel te eng vind
Het grote NETFLIX topic
[verwijderd] OMG beste serie ever! Die serie zit zoveel meer in dan op het eerste gezicht lijkt. Echt een goed verhaal. Ergens begin seizoen 3 (? Dacht ik) zit nog een dip waar je doorheen moet. Daarna weer keigoed. Deze staat bij mij al jaren op nr 1. Boven Game of Thrones, en dat zegt wat.
Ik heb gisteren een Franse serie gekeken, gewoon maar 1 dag over gedaan
La forΓͺt.
@Skye
Thnx! een aantal van je lijstje heeft mijn vriend al gekeken en vond ik niks (casa en shooter). De andere series zijn niet echt ons ding We zijn voor The mist gegaan. Geen hoogstandje, maar wel vermakelijk.
Marshmallow ja die heb ik ook gekeken! Sommige dingen vond ik wat onwaarschijnlijk en ook het motief en gedrag vd dader is me niet heel erg duidelijk. Maar heb toch wel genoten van de serie!
[verwijderd]
iMoeder haha nee voor mij is dit dus een βik heb niks anders te kijkenβ serie. Zeker niet te vergelijken met got. Bij got was ik vanaf aflevering 1 verrast en verbaasd. Het verhaal is onvoorspelbaar en je zit aan de tv gekluisterd. Bij breaking bad heb ik heel veel momenten dat ik me verveel. Niet de slechtste serie, ik blijf wel kijken maar zou die twee nooit op een lijn Zetten
[verwijderd]
Pilea ik lees net dat er een 2e seizoen komt, daarin gaan ze dieper in op Candace, Joe zijn jeugd en dr.Nicky.
[verwijderd]
Wij zijn bezig met House of cards. Hadden hem al eerder gezien maar toen blijven steken bij seizoen 4 geloof ik. Blijft een geniale serie.
Pilea ja ik ook, maar over t algemeen is een Franse serie altijd wel goed en bij bv Noorse series moet ik de ondertiteling in de gaten houden, maar dat hoeft niet bij Franstalig (ben half Frans).
[verwijderd] Wacht maar totdat je em af hebt gekeken.
Seizoen 1 is (net als bij Dexter) nogal klungelig. Soort van amateuristisch dat iedereen er nog niet echt goed in zit.
Maar zijn twee totaal verschillende soorten series, daar heb je wel gelijk in. Ik had meer bij GoT dat ik er echt in moest komen. Eerste aflevering had voor mij een nogal hoog WTF gehalte.
[verwijderd]
Net birdbox gekeken.. Gatverdegatver.
Ik kan helemaal niet tegen dat soort films, hier krijg ik geheid nachtmerries van. Dan slaap ik ook nog eens alleen vannacht.. Ik denk dat ik mijn zoon maar bij me in bed trek.
[verwijderd]
Sabrina gekeken, geweldig!!
[verwijderd] Dat is een reden dat ik die film gewoon eens overdag ga kijken en daarna een zooi vrolijke, disney films erachteraan ofzo
[verwijderd]
precies! Ik heb daarna ook even een comedy zitten kijken, voor ik naar bed ging.
[verwijderd] ik hoor echt zulke wisselende verhalen hierover. Ik denk dat ik hem net als wensmamma overdag ga kijken.
Ik vond birdbox echt totaal niet eng
Bezig met bates motel, maar neiging om af te haken.. kom er maar niet lekker in.. wordt het nog beter of niet?
[verwijderd]
Ik heb bird box deze week gekeken en vond het vrij saai?
Ja ik denk dat het eraan ligt wat je normaal wel/niet eng vindt om te zien? Ik ben totaal NIET van de horror films bv. Er staat ook een serie op Netflix, Le Chalet en die vond ik opzich niet super eng, maar ik ging er wel van dromen als ik dat 's avonds keek.
[verwijderd]
Cactusje
Ik ben ook niks gewend hoor. Horrors begin ik al niet eens aan haha.
[verwijderd]
Cactusje nou dat vond ik dus ook. Af en toe zelfs even doorgespoeld