Niet teveel verklappen hoor.. ben nog maar bij de 4e aflevering

• Pilea hebben hierop gereageerd.

Robije Ja ik probeer het bewust een beetje vaag te houden.
    Ik kan hier ook nog geen spoiler knop vinden.

• [verwijderd]

Klaar met the good witch vind het een heerlijke wegkijk serie zonder nare of enge gebeurtenissen haha. Ben nu met YOU begonnen, vind het tot nu toe wel leuk.

• [verwijderd]

Pilea Had jij dat van dr. Nicky ook zien aankomen?

[verwijderd] Net collateral beauty gekeken. 😢😢
      Janken met snot en al.

Net ook gekeken. Ook janken, pff wat een heftige, en toch ook mooie film, pas op het laatst viel het kwartje.

[verwijderd] ja echt heel goed gespeeld. Will Smith is gewoon echt een goede acteur (de rest ook trouwens). Vond het laatste ook wel mooi dat ze met z'n drieën op de brug stonden, ga ik toch nadenken of er niet meer is (niet gelovig verderł.

Wij hebben net ook birdbox gekeken. Ik snap niet dat dit horror genoemd wordt, hij was wel spannend af en toe maar eng zeker niet. Ik heb me wel vermaakt, verder geen briljante film ofzo.

[verwijderd] Nou niet zo exact zoals hij het gedaan heeft. Wel dat hem wat ging gebeuren omdat hij best op de voorgrond was in de serie. En toen hij erachter kwam dat hij toch gelijk had over dat hele gebeuren, dacht ik wel van die gaat nog boeten op een of andere sluwe manier...

Ben ik dan de enige hier die You echt niet heel boeiend vind? Vind het een enorm langdradig gebeuren, veel te zemelig en zweverig....

Ik ben wel op zoek naar een leuke serie om samen met mijn vriend te kijken. Iemand nog tips? Niet al te romantisch, liefst met wat actie, thriller of scifi mag ook. We hebben wijn, kaasjes, toastjes en hebben een Binge-avond gepland 😂

• Skye hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

Sevenof9 haha niet eng? Oké I’m a pussy 🙈. Ik vind het al snel eng/spannend hoor, als ik dan in bed lig kan het zijn dat ik nog eindeloos aan een film denk ... Heeeel irritant 🙄.

• [verwijderd]

Wij zijn Begonnen aan 7 days. Is een soort documentaire over de laatste 7 dagen voor een grote event. Hebben tot nu toe een aflevering gezien over een dog show en een 3 sterren restaurant in NY. Heel interessant 😄

• [verwijderd]

En verder kijk ik op dit moment breaking bad. Vond het eerst totaaal nniet leuk maar ben nu wel benieuwd hoe het afloopt 😄

[verwijderd] ik heb er ook niet echt aan gedacht, terwijl ik nooit horror kijk omdat ik daar veel te eng vind 😛

[verwijderd] OMG beste serie ever! Die serie zit zoveel meer in dan op het eerste gezicht lijkt. Echt een goed verhaal. Ergens begin seizoen 3 (? Dacht ik) zit nog een dip waar je doorheen moet. Daarna weer keigoed. Deze staat bij mij al jaren op nr 1. Boven Game of Thrones, en dat zegt wat. 😋

Ik heb gisteren een Franse serie gekeken, gewoon maar 1 dag over gedaan 😂
                    La forêt.

@Skye
                      Thnx! een aantal van je lijstje heeft mijn vriend al gekeken en vond ik niks (casa en shooter). De andere series zijn niet echt ons ding 😅 We zijn voor The mist gegaan. Geen hoogstandje, maar wel vermakelijk.

Marshmallow ja die heb ik ook gekeken! Sommige dingen vond ik wat onwaarschijnlijk en ook het motief en gedrag vd dader is me niet heel erg duidelijk. Maar heb toch wel genoten van de serie!