WestCoast Ik ben een grote Gossip Girl fan maar wij kijken nu samen You! ga You kijken dames! Echt een goede nieuwe serie op Netflix. π
[verwijderd] Zo ik ben klaar met breaking bad! Nou wat een donkere zieke serie is dit zeg. Brr ga nu het nieuwe seizoen van outlander kijken!
Ffion Ik wist echt niet wat ik moest gaan kijken, dus ben begonnen aan The Good Wife. Daar had ik wel eens wat afleveringen van gezien maar nooit alles.
[verwijderd] Ik heb casa di papel afgekeken. wat een goede serie! Er komt een deel3 dit jaar. Zou dat net zo goed zijn?
Pilea [verwijderd] Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Ik vond het verhaal na seizoen 2 echt af. **SPOILER ALERT! ** . . . . . . . . . . . In het promofilmpje over s3 zie je aan het einde Berlin ineens verschijnen. Zou hij het overleefd hebben?
Robije Ben klaar met You, wat een eh aparte serie. Beetje creapy ook. Ben wel benieuwd naar seizoen 2. Ga nu maar eens beginnen aan seizoen 5 van the 100. Ik lees net dat seizoen 6 eind april al komt.
Pilea [verwijderd] Op YouTube is dat wel te vinden. Het is geen trailer maar een soort aankondiging van seizoen 3.
iMoeder SYRV Het is mij niet gelukt om door seizoen 1 heen te komen. Is dat doorzetten of misschien gewoon niet mijn soort serie? Ik heb het 5 afleveringen vol gehouden..
Pilea SYRV seizoen 1 vond ik wel leuk. Seizoen 2 kwam ik niet door. Ik vond het zo'n gezever allemaal. En dat voor die lelijke vent π π
Eowyn iMoeder met mijn vriend nu ook nu de 2 seizoenen gekeken. Zo leuk <3 was zo blij dat El weer binnen kwam haha
SYRV Pilea Haha echt? Dat had ik helemaal niet! Vind de serie mooi opgebouwd doordat ze steeds wisselen van hoofdpersoon. Ik heb bij deze serie steeds het gevoel alsof ik een boek lees. En sja.. Noah, ik snap de ophef ook niet helemaal. Maar moet zeggen dat ik hem wel ben gaan waarderen naarmate de serie vorderdeπ.