[verwijderd]
Ik zag dat The Little Mermaid erop staat. Iemand die al gezien toevallig??
Ik zag dat The Little Mermaid erop staat. Iemand die al gezien toevallig??
[verwijderd] nee? Klinkt goed!
Alle LOTR films komen er ook op las ik.
Kijken jullie geen films? Ik zie meestal dat iedereen series volgt op netflix haha. Ik ben meer van de films, iemand leuke films gespot (geen thrillers ).
Pilea ik ben hem nu aan het kijken.
We zijn begonnen aan de serie La Foret. Een Franse serie, zoals de naam al doet vermoeden . Hebben nu vier afleveringen gehad en gaan vanavond snel weer verder kijken.
Nu casa de papel erg leuk
Ik kijk nu the Frontier. Zijn helaas maar zes afleveringen per seizoen dus daar ben ik zo doorheen.
Ik heb van de week βbabyβ gekeken. Tja was wel leuk, niet heel bijzonder. Heel vervelend dat het nagesynchroniseerd werd.
Verder volg ik riverdale en staat er nog heel veel op
mn βto-watchβ lijst.
Ik ben nu Fugitiva aan het kijken. Heb pas 2 afleveringen gezien, maar voor degene die wel van Spaanse series houden is dit best een aanrader!
[verwijderd] geweldig t/m seizoen 6!
seizoen 7 valt ons erg tegen helft zelfde personen en deels nieuw, maar hier begint feitelijk het verhaal weer opnieuw
wij komen er in elk geval niet samen doorheen
house of cards moeten we de laatste seizoenen nog van kijken, verder volg ik zelf riverdale, the ranch, the good place, en eigenlijo nog wel veeeel meeeer.
vaak bij gebrek aan wat anders. Ben veel thuis en kan niet veel actief doen dus dan maar netflixen
ik was op ziggo begonnen aan desperate housewives maar dat was een βlaatste kansβ
en is er nu dus ook af moet daar nog seizoen 4
t/m 8 van zien! Vond t verrassend leuk haha
BabyFG ben pas bij aflevering 8 dus heb nog even te gaan! Hou het wel in mijn achterhoofd, dan ben ik er op voorbereid
Pilea nee? Klinkt goed!
Hij is het kijken wel waard. Als je ervan houdt.
Het lijkt alleen in het niets op de Disney/Andersen variant.
Kerstflims moet je zeker Christmas Chronicles proberen, ik (en mijn man en jongens) vonden het een geweldige film!
Wij hebben pas Bodyguard gekeken !
Ik heb altijd gedacht dat the vampire diaries helemaal niks was, maar ben 2 weken geleden begonnen en zo verslaafd nu
Ik heb laatst Ibiza gekeken (vanwege de acteur , niet echt mijn soort film). Die was wel leuk.
Verder, dames als je graag naar leuke mannen kijkt, ga Bodyguard kijken. Bedank me later maar.
Ik ben begonnen met casa di papel. Ik zat er meteen in. Goede serie.
Wie heeft er nog serie tips? Iets met actie, beetje spannend (geen horror), evt sci-fi. Leuke mannen die erin spelen is altijd mooi meegenomen.
Ik heb The 100 af gekeken, laatste seizoen van House of Cards ook. Ben nu een beetje inspiratieloos.