[verwijderd] BabyFG ben pas bij aflevering 8 dus heb nog even te gaan! Hou het wel in mijn achterhoofd, dan ben ik er op voorbereid π
[verwijderd] Pilea nee? Klinkt goed! Hij is het kijken wel waard. Als je ervan houdt. Het lijkt alleen in het niets op de Disney/Andersen variant.
EllenDK Kerstflims moet je zeker Christmas Chronicles proberen, ik (en mijn man en jongens) vonden het een geweldige film!
[verwijderd] Ik heb altijd gedacht dat the vampire diaries helemaal niks was, maar ben 2 weken geleden begonnen en zo verslaafd nu π
iMoeder Vitamientjuh Ik heb laatst Ibiza gekeken (vanwege de acteur π, niet echt mijn soort film). Die was wel leuk. Verder, dames als je graag naar leuke mannen kijkt, ga Bodyguard kijken. Bedank me later maar. π
iMoeder Wie heeft er nog serie tips? Iets met actie, beetje spannend (geen horror), evt sci-fi. Leuke mannen die erin spelen is altijd mooi meegenomen. Ik heb The 100 af gekeken, laatste seizoen van House of Cards ook. Ben nu een beetje inspiratieloos.
Lerana iMoeder prison break al gezien toevallig? Eerst dacht ik is vast niks voor mij maar toch gaan kijken en echt een geweldige serie!
LucP iMoeder The Expanse al gezien? Erg toffe sci-fi met, zeker in het eerste seizoen, meer sci dan fi.
iMoeder [verwijderd] iMoeder bodyguard al gekeken? Rob Stark speelt erin. Ja zeker weten! Zie paar posts hier boven. Ik vond em als Rob Stark niet zo boeiend (nog een beetje te jong of zo). Maar in deze serie heel leuk om naar te kijken!
[verwijderd] iMoeder Zo ben ik even blind. Ik geef het wennen aan het nieuwe forum even de schuld.. π³
Sevenof9 Wij kijken nu (of hebben onlangs gezien) Outlander, the good place, friends, maniac, Star trek, Pokemon, la casa de papel, 3%, the 100, orange is the new black. Films meestal niet op Netflix want meestal zoeken wij films die er niet op staan.
Luuz Ik heb laatst Sabrina gekeken. Keek ik vroeger op tv altijd, maar dit is wel met veel meer spanning erin. Helaas maar 1 seizoen, maar komt een tweede aan. De film Age of Adeline ook weer gekeken. Die Michiel Huisman is al een reden om te blijven kijkenπ₯°
[verwijderd] Op dit moment kijk ik voor de tweede keer Gran Hotel. En ben ik ook begonnen met reign serie. Nu bij seizoen 2. Ik ben meer van de historische series en films. Beetje romantisch. Outlander keek ik eerst op Netflix...en nu seizoen 3 en 4 op HBO
Pilea Ik hoop dat er ook weer een 3de seizoen van The Crown komt. Heerlijke serie vind ik dat. En ik wacht al een jaar op s5 van Call the Midwife ππ