Sevenof9 Wij kijken nu (of hebben onlangs gezien) Outlander, the good place, friends, maniac, Star trek, Pokemon, la casa de papel, 3%, the 100, orange is the new black. Films meestal niet op Netflix want meestal zoeken wij films die er niet op staan.
[verwijderd] iMoeder Zo ben ik even blind. Ik geef het wennen aan het nieuwe forum even de schuld.. π³
Luuz Ik heb laatst Sabrina gekeken. Keek ik vroeger op tv altijd, maar dit is wel met veel meer spanning erin. Helaas maar 1 seizoen, maar komt een tweede aan. De film Age of Adeline ook weer gekeken. Die Michiel Huisman is al een reden om te blijven kijkenπ₯°
[verwijderd] Op dit moment kijk ik voor de tweede keer Gran Hotel. En ben ik ook begonnen met reign serie. Nu bij seizoen 2. Ik ben meer van de historische series en films. Beetje romantisch. Outlander keek ik eerst op Netflix...en nu seizoen 3 en 4 op HBO
Pilea Ik hoop dat er ook weer een 3de seizoen van The Crown komt. Heerlijke serie vind ik dat. En ik wacht al een jaar op s5 van Call the Midwife ππ
Pilea Hooyo-shimbir Nou ik benieuwd of het echt komt. Want de vorige keren dat ze het erop zouden zetten kwam er niks! Duimen draaien... ππ
Lerana iMoeder prison break al gezien toevallig? Eerst dacht ik is vast niks voor mij maar toch gaan kijken en echt een geweldige serie!
Bubblicious Net de escape room gekeken. Wilde altijd aan zo een spelletje meedoen maar laat nu maar zittenππ
Robije BabyFG geweldig t/m seizoen 6! seizoen 7 valt ons erg tegen π helft zelfde personen en deels nieuw, maar hier begint feitelijk het verhaal weer opnieuw π wij komen er in elk geval niet samen doorheen π Ik was bij seizoen 6 afgehaakt, vond Het tot dat seizoen echt een leuke serie. S7 ben ik al niet eens aan begonnen.
Pilea Wij kijken The Bodyguard. Man vind het een beetje saai (afl 4 zijn we) en ik vind de "erotische" scΓ¨nes totaal niet erg π π
Hopsatee Pilea Is het wat? ik sta op het punt een nieuwe serie op te gaan zetten. Ik wil iets thriller/misdaad/spannends zoiets....dus als andere mensen nog tips hebben!
Pilea Hopsatee iedereen is er lyrisch over maar tot nu toe vind het niet de meest geweldige serie. Heb je Bates Motel al gezien? Of The bridge, the sinner, the haunting of hill house?
Hopsatee Pilea The Bridge, The Sinner (alle 2) en the Haunting of Hill House wel (heel goed allemaal!) Bates Motel, is dat wat dan? Heb ik nog nooit naar gekeken!
Pilea Hopsatee Bates Motel, dat is echt zo goed! Is gebaseerd op Alfred Hitchcocks "Psycho". Supergoed acteerwerk en een bizar verhaal. Begin 2019 komt seizoen 5 online!