Goed ik ga toch ook een berichtje plaatsen. Ik denk altijd lekker positief (not) en denk dus nu dat niemand op mij zit te wachten.
Maar goed ook ik ben opzoek naar nieuwe vriendinnen in de omgeving van Amsterdam, waar ik zelf woon. Heb heerlijke koffie thuis
Vriendin gezocht
Marshmallow gekkerd! Zie je insta...
Tantetil ik zag het
Ik sta ook open voor nieuwe vriendinnen, maar woon in Belgiรซ, vlakbij Brussel..
[verwijderd]
Ook ik sta open om nieuwe, leuke contacten op te doen! Ik woon zo'n half uurtje van Arnhem af, achterhoek.
- Bijgewerkt
Ik sta ook open voor nieuwe vriendinnen zelf woon ik in omgeving Harderwijk. ( wonen er pas sinds kort en we kennen hier niemand.
)
Waarom spreken we niet 'n keer af in het midden van het land? Met z'n allen.
Iemand uit Zuid-Limburg is altijd welkom voor een kopje koffie hier (of ergens anders). Maar er wonen niet veel meiden hier in de buurt geloof ik..
[verwijderd] ik denk dat wij vlakbij elkaar wonen
[verwijderd]
Ik vind dit dus doodeng hรจ, ik durf nooit met "vreemden" af te spreken
[verwijderd] Ik ook...
sjorsje Heel leuk!
[verwijderd] Als je eerst met 1 of 2 meiden zou afspreken die bij je in de buurt wonen en dan met hen meereist voor de 'groepsdate' ,zou dat fijner voor je zijn?
sjorsje ja ook een leuk idee!
[verwijderd]
Lumihiutale groepsdate in het midden van het land doe ik sowieso niet. Dat is zo'n organisatorisch gedoe. Ben alleen met 2 kids en door hun ass is oppas erg lastig.
[verwijderd] Ahh okรฉ snap ik!
[verwijderd] yup, ik ook