Hier is ie dan! Iedereen die op zoek is naar een leuke vriendschap kan hier een oproepje plaatsen.
Vriendin gezocht
Ik ben gezegend met ontzettende lieverds om me heen, maar altijd in voor een leuke, nieuwe vriendschap!
Wel ben ik nogal direct, hart op de tong zeg maar, maar niet in de zin van dat ik gewoon maar op een onbeschofte manier zeg wat ik vind hoor! Je weet goed wat je aan mij hebt en ga voor mijn vriendinnen door het vuur! Genoeg liefde over voor nog wat lieve vriendinnen!
Lumihiutale Misschien handig om je regio erbij te vermelden. Als jij niet zo een pokke end ver weg zou wonen, was ik al even op de koffie gekomen hoor.
Tantetil Haha lief! Ik zet zo zelf ook even een oproepje neer.
- Bijgewerkt
Ik ben op zoek naar leuke vriendinnen,zelf woon ik in Delfzijl. Lijkt het je leuk om te appen of om een keer koffie te drinken stuur me dan een pb of tag me in dit topic
- Bijgewerkt
Lumihiutale altijd ruimte voor nieuwe vriendinnen. Wil wel een keer op de koffie komen .
Popje Leuk!
Lumihiutale Oeps ik woon in Etten-Leur. Beetje ver weg, haha.
sjorsje Geeft niet! Eerst appen of hier pb'en is ook een optie en als het klikt kunnen we eens een keer afspreken ergens in het midden
Goed ik ga toch ook een berichtje plaatsen. Ik denk altijd lekker positief (not) en denk dus nu dat niemand op mij zit te wachten.
Maar goed ook ik ben opzoek naar nieuwe vriendinnen in de omgeving van Amsterdam, waar ik zelf woon. Heb heerlijke koffie thuis
Marshmallow gekkerd! Zie je insta...
Tantetil ik zag het
Ik sta ook open voor nieuwe vriendinnen, maar woon in Belgiรซ, vlakbij Brussel..
[verwijderd]
Ook ik sta open om nieuwe, leuke contacten op te doen! Ik woon zo'n half uurtje van Arnhem af, achterhoek.
- Bijgewerkt
Ik sta ook open voor nieuwe vriendinnen zelf woon ik in omgeving Harderwijk. ( wonen er pas sinds kort en we kennen hier niemand.
)
Waarom spreken we niet 'n keer af in het midden van het land? Met z'n allen.
Iemand uit Zuid-Limburg is altijd welkom voor een kopje koffie hier (of ergens anders). Maar er wonen niet veel meiden hier in de buurt geloof ik..
[verwijderd] ik denk dat wij vlakbij elkaar wonen
[verwijderd]
Ik vind dit dus doodeng hรจ, ik durf nooit met "vreemden" af te spreken