sjorsje niet zo veel, ik heb geen rijbewijs.
ik werk in Roosendaal.

Hier iemand uit Zevenhoven! Vlakbij Al9hen aan den Rijn.

Ik vind dit best spannend, maar vind jullie allemaal zo lief dus ik sta er zeker voor open 😊

Ik woon bij Rotterdam in de buurt.

Ik merk dat k wil een ook niet durf stom hè, zie hierboven iemand redelijk uit de buurt...
      Even een nachtje slapen om over na te denken.

Voor zover ik weet is er niemand hier uit mijn stad (Midden-Nederland), terwijl ik dat juist soms nog wel mis, op vrijdag- of zondagochtend even snel bij iemand kunnen thee drinken, met kinderen erbij. Maar als iemand hier ook wel eens een uur lang naast een bed zit te wachten tot een kind in slaap valt en in die tijd wat wil appen, laat maar weten πŸ™‚

Vulpen jammer, ik heb echt jaren in midden Nederland gewoond. Woon nu in Harderwijk.

Als je de behoefte hebt mag je mij appen als je een uur bij je kind op de kamer zit te wachten totdat hij/zij slaapt. 😘 Lijkt mij soms best lastig beter gezegd frustrerend als je kind niet wilt slapen.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Ik kijk telkens of er iemand uit de buurt is (mog niet). Maar dan....

Met @Pimpelmeesje wel de afspraak dat ik het laat weten als we weer in Nijmegen liggen met het schip. En dat voelt best eng πŸ˜…

Vulpen πŸ™ˆom die laatste zin moet ik stiekem lachen (ik lig nogsteeds bij de oudste nu.. Al bijna heel de avond πŸ™„)

@liekje hey ik woon ook niet ver bij alphen vandaan dus ik ff googelen maar is wel een half uurtje rijden

[verwijderd] gezellig, gaan we doen. Ben wel benieuwd welk gehuchtje dan woont.

Vulpen ik sta daar zeker voor open. Ben op de app ook iets beter in antwoorden dan via het forum πŸ˜‰

• [verwijderd]

Ysabella zou jij misschien de plaatsnaam waar ik heb gewoond willen weghalen? Toch iets te herkenbaar. Dank je wel 😊