Vandaag op controle geweest op de gewone poli verloskunde (dus niet binnen t Sophia maar gewoon Erasmus). Weer echo gehad en flowmeting. Placenta doet het goed, er was een harde buik te zien (best eens grappig om dat op de echo te zien trouwens π) en de kleine vermaakt zich nog kostelijk π
meneer laat veel van zich voelen sinds vrijdag alsof ie wil zeggen βt gaat goed hoor mam!β
deze arts wilde een nieuw plan van aanpak: wekelijkse controles op groei en werking placenta (die flowmetingen). Als blijkt dat hij via zijn lijntje doorgroeit Γ©n de placenta goed blijft werken dan kunnen we terug naar 2 wekelijkse controles.
mocht zijn groei verder afbuigen dan blijft t bij wekelijkse controles.
voor nu zag het er allemaal goed uit en hij verwachtte niet dat ze ergens de komende dagen ineens iets zouden moeten ππ»
Afwachten maar π en natuurlijk blijven we hopen op de best mogelijke uitkomst π dat t gewoon een kleine kindje is die nog lekker tot een week of 38βblijft zitten waar ie zit π
wederom werd benadrukt dat ik vooral erg op het voelen van leven moet letten. Zodra ik voel dat het minder is meteen aan de bel trekken en niet afwachten als bijv dag later al een controle gepland heb staan.
ze zitten er echt bovenop dus π
Vanmorgen heb ik ook de bedrijfsarts gesproken en die heeft me nu volledig de ziektewet ingestuurd (werkte nog maar paar uurtjes vanuit huis i.v.m. Bekkeninstabiliteit).